• Florcita

Ni som blivit gravida direkt efter missfall - hur har det gått?

Jag går också i liknande funderingar som TS. Jag fick reda på mitt ma den 25 april vid rul. Två dagar efter fick jag ta cytotec, blödde i ca 4-5 dagar. 12-15 dagar senare började jag få smärta i mina äggstockar och vita flytningar. Nu ca 20 dagar senare har jag stickningar i äggstockarna och i livmodern, ont i ena höften (som foglossningen vid min förra grav), yrsel till och från, finnar och så drar det lite i sidorna av magen. Precis så här kände jag vid min förra graviditet men när jag pratade med sköterska på kvinnokliniken sa dom att det lät osannolikt med en ägglossning så tidigt efter mitt ma.

Blir förvirrad, lurar min kropp mig, är det obalansen efter ma jag känner. Håller på att bli knäpp.

• Florcita

[quote=76646345][quote-nick]Florcita skrev 2016-05-21 19:10:05 följande:[/quote-nick]Jag går också i liknande funderingar som TS. Jag fick reda på mitt ma den 25 april vid rul. Två dagar efter fick jag ta cytotec, blödde i ca 4-5 dagar. 12-15 dagar senare började jag få smärta i mina äggstockar och vita flytningar. Nu ca 20 dagar senare har jag stickningar i äggstockarna och i livmodern, ont i ena höften (som foglossningen vid min förra grav), yrsel till och från, finnar och så drar det lite i sidorna av magen. Precis så här kände jag vid min förra graviditet men när jag pratade med sköterska på kvinnokliniken sa dom att det lät osannolikt med en ägglossning så tidigt efter mitt ma.

Blir förvirrad, lurar min kropp mig, är det obalansen efter ma jag känner. Håller på att bli

12-15 senare är alltså dagar efter första blödardag. Likaså när jag nämner ca 20dagar

Svar på tråden Ni som blivit gravida direkt efter missfall - hur har det gått?