• FlowerSmurfen

KAN DU...?

Kan du...?

Börja frågan med Kan du...?

När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?

Man ska börja frågan med KAN DU...

Först frågan:

Kan du prata franska ?

• Svar på tråden KAN DU...?
  • Uniqie

Nej hehe

Kan du känna dig ensam ibland när du är vaken på natten medan de flesta andra i Sverige sover? 

• Beirut

Kan du känna dig som en meningslös idiot ibland då du skriver i en totalt meningslös tråd om absolut ingenting?

Kan du ....... tex skämmas att du själv har befogenheter att rösta i valet?

• Uniqie
    Beirut skrev 2013-01-15 04:57:31 följande:
    Kan du känna dig som en meningslös idiot ibland då du skriver i en totalt meningslös tråd om absolut ingenting?

Kan du ....... tex skämmas att du själv har befogenheter att rösta i valet?
    Du var en rolig typ. Är ditt liv så meningslöst att du måste gå in här två ggr under en natt bara för att klaga på denna tråd? Om den nu är så värdelös varför då slösa din energi på den?

Och du Beirut, du skrev nyss i en annan tråd att din man låg brevid dig, du kanske skulle lägga din tid på lite pippa? du verkar behöva det :)
  • Petite Chérie
    Uniqie skrev 2013-01-15 05:02:33 följande:
    Du var en rolig typ. Är ditt liv så meningslöst att du måste gå in här två ggr under en natt bara för att klaga på denna tråd? Om den nu är så värdelös varför då slösa din energi på den?

Och du Beirut, du skrev nyss i en annan tråd att din man låg brevid dig, du kanske skulle lägga din tid på lite pippa? du verkar behöva det :)
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Beirut
    Uniqie skrev 2013-01-15 05:02:33 följande:

Pippa är meningslöst, har verkligen insett hur viktiga saker man kan diskutera över nätet. Kan ärligt talat inte slita mig ifrån den oumbärliga samhällsdebatten som pågår här på det livsviktiga forumet familjeliv.

Tänk vad man missat egentligen? Se gärna min nya tråd? Det är inte direkt oviktiga frågeställningar som avhandlas utan där råder raka rör!!!

Så e det!
  • Thelma82

...skämmas över att jag har befogenhet att rösta i valet? Nej! Jag anser mig tillräckligt påläst och insatt.

Kan du springa 10min utan paus?

• Thelma82

Ja - kan få den att rulla ståendes på den iaf - om jag måste, haha

Kan du mer än fem tecken på teckenspråk?

• Lilia

Ja, jag kan väl 200-300 hundra tecken. Kan du alfabetet på teckenspråk?