Inlägg från: Themis |Visa alla inlägg
  • Themis

    KAN DU...?

    Jadå, har skrivit många.

    Diktade en smädedikt om Olof Palme när jag var 12 år och fick förfärligt dåligt samvete när han blev skjuten nåt år senare.

    Har du läst någon bok av Charles Dickens?


    Generellt får man de svar man förtjänar. Ibland är det inga alls.
  • Themis
    Obsessed Feelings skrev 2013-08-03 14:45:12 följande:
    Ja.

    Kan du meka med bilar?
    Nej. Jag har bytt till vinterdäck och reservhjul, bytt olja, monterat ner en förarstol för att ramen skulle svetsas och bytt bromsbelägg men jag är ingen mekare.

    Använder du karamellfärg till nåt annat än pepparkaksglasyr vid jul? Vadå?
    Män är från Mars, Themis är från Styx. /Aniiee, indirekt
  • Themis

    Nä, då hade jag kört ihjäl mig. Cool

    Har du gått på danskurs?


    Lär dig uppskatta idioter -de får alla andra att se bra ut! /Themis
  • Themis
    Pescetarian skrev 2015-03-29 20:01:04 följande:

    Har aldrig testat, så nej.

    Kan du sitta i telefon och ta skit och glåpord efter varann, utan att bli frustrerad, skrika och slänga på luren?


    Det beror på om företaget jag jobbar för har idiotprodukter som ingen människa kan stå för (i vilket fall jag byter jobb)...

    ...eller om det bara är så att ovanligt många kunder är idioter (i vilket fall jag också byter jobb, fast jag hade nog fräst tillbaks på några av kunderna först ).

    Kan du cykla på enhjuling?


    Det är många det är synd om, men inte alltid p.g.a. det de själva tror. /Themis
  • Themis

    Jag körde SuperMario fram till värld 8 på Nintendo DS bara för att bevisa för sonen att mamma också kan, så jag svarar JA.

    Kan du slå minst ett hole-in-one på en vanlig runda minigolf?


    Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Themis
    Unaangelita skrev 2015-08-11 17:22:15 följande:

    Nej. Mår illa av några skedar bara. Kan du gå en hel dag utan att svära en endaste gång?


    Nej det blir nog fan svårt!

    Kan du äta grisfötter?
    Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Themis

    Oh yes...med parmesan, vitt vin, oxmärg och saffran om det ska vara riktigt fint.

    Kan du fasta sju dagar?


    Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Themis
    Nandez skrev 2016-12-29 17:48:43 följande:

    Ja.

    Kan du lösa sudoku?


    Ja, men det är inte lika roligt som korsord.

    Kan du sy en maskeradkostym till ditt barn?
    Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Themis
    Aileen Allannah skrev 2016-12-31 14:36:14 följande:

    Gud ja, jag avger aldrig några.

    Kan du göra pannacotta?


    Jag regerar på det. En svägerska åt min vita chokladpannacotta med halloncoulis tills hon kräktes en gång, hon kunde inte sluta äta för det var så gott...  

    Kan du erkänna att du haft fel? (om något riktigt irriterande som du verkligen tyckte att du hade rätt om)
    Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Themis
    Tom Sawyer skrev 2017-01-06 01:13:48 följande:

    Ha,ha. Självklart!

    Kan du låta bli att säga något när du inser att tystnaden är ett bättre alternativ?


    Om jag inser det så ja, men problemet med oss extroverta typer är väl att vi ofta inte har den insikten.

    Jag tycker om kommunikation och får rätt ofta höra att jag är rolig eller underhållande så då blir det en utmaning att få nästa person man möter att dra på munnen också. 

    Får du svindel om du blundar, tänker på en elektron inne i dig själv och sen "zoomar ut" mentalt tills du ser ett helt cluster galaxer svävande i universum?

    Kolla t ex:


    Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
Svar på tråden KAN DU...?