• FlowerSmurfen

KAN DU...?

Kan du...?

Börja frågan med Kan du...?

När den andra har svarat på frågan , ställer den en ny fråga med..Kan du...?

Man ska börja frågan med KAN DU...

Först frågan:

Kan du prata franska ?

• Svar på tråden KAN DU...?
  • FredrikCA

Ja, Men det behöver vara av en livsviktig anledning. Jag trivs ganska bra här; Men att temporärt bo utomlands har jag inget problem med (och har gjort flera gånger- några veckor till någon månad).

Kan du räkna upp mer än 1 av alla världsarv?

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Billig trevnad
    FredrikCA skrev 2012-04-15 10:25:29 följande:
    Ja, Men det behöver vara av en livsviktig anledning. Jag trivs ganska bra här; Men att temporärt bo utomlands har jag inget problem med (och har gjort flera gånger- några veckor till någon månad).

Kan du räkna upp mer än 1 av alla världsarv?
    Japp!

Kan du säga orden "sil", "visp", "kavel" och "kakform" på något fler språk än svenska?
  • FredrikCA
    Billig trevnad skrev 2012-04-15 10:28:33 följande:
    Japp!

Kan du säga orden "sil", "visp", "kavel" och "kakform" på något fler språk än svenska?
    Ja, På engelska. Men jag fick tänka rejält för att minnas vissa av dem (Att jag dessutom läste sil som sill först satte en liten blockad på tänkandet :P)

Kan du prata med en främling och tycka det känns som du känt personen hur länge som helst?

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Nej, Inte med någon kraftig ton iallafall, Låter mer som ett taffligt försök att spela lerduva om jag får ton överhuvudtaget :P

Kan du skjuta luftgevär?

• Pimpinellan

Ja,jag tror det. Har i vart fall skjutit med luftpistol.

Kan du låta bli att köpa ett par skitsnygga skor du verkligen vill ha,men egentligen inte har råd med?

• frukarlssonn

Nej

Kan du spanska?

Olivia 090610 ~ Freja101020