KAN DU...?
Ja
Kan du måla?
Kan du hantera ett jaktgevär? (Älgstudsare, 6,5:a, 22:a, hagelgevär eller dylikt)
Ja
Kan du måla?
Ja, herregud ja. Jag sitter och väntar på pizza nu och skulle aldrig komma på tanken att jag måste röra på mig mer idag.
Kan du lösa en Rubiks kub?
Absolut!
Kan du räkna upp första hundra decimalerna i PI?
Ja, det är min favoritmaträtt i hela världen!
Kan du köra motorcykel?
Jag tror det men vet inte exakt vilka som avses? Bröstsim, ryggsim, crawl och fjärilssim? Hundsim? :D
Kan du äta en hel pizza själv?
Ja (tror det för har hjälpt mamma med det åtskilliga gånger)
Kan du ge hjärt och lungräddning?
( @Tribute: Dom 4 simsätten jag tänkte på. Hunden får simma brevid. :)
Ja.
Kan du joddla?
Ja, måste dessvärre eftersom min överaktiva unghund ändå måste få motion och rastning.
Kan du sy kläder?
Nej. Jag kan laga punkteringen men det är HELT uteslutet att jag klarar det utan att utbrista något om "den j*vla cykelj*veln från helveteeeeet!" ;)
Kan du baka en sockerkaka utan recept?
Javisst, har lärt min hund runt 15 olika tricks hittills.
Kan du tala något språk (förutom svenska och engelska) tillräckligt flytande för att vistas problemfritt i ett land där det talas?
Nej :/ Blev förvånad då Systembolaget var stängt idag eftersom jag trodde det var lördag...
Kan du sätta upp en skruv som håller för en tung tavla på väggar av olika material?
Ja, gick Media- Foto på gymnasiet.
Kan du skillnaden på substantiv, adjektiv och verb?
Nej. Till min faders(mekaniker) stora förtret.
Kan du tyska?
Nej, tyvärr inte. Har precis börjat en språkkurs i franska dock, så förhoppningsvis snart!
Kan du se en hel fotbollsmatch utan att bli uttråkad?
Inte nu mer :( Min föregående graviditet (sjukskriven från mars 2015 och både jag och sambon blev sittande utan lön på olika sjukhus i landet hela sommaren eftersom sonen kom i början av juni trots BF i slutet av augusti) tömde alla sparkonton... Väldigt otryggt läge just nu.
Kan du fixa enklare VVS-installationer, exempelvis diskmaskin?
Nej, jag är besatt av att borsta tänderna och gör det fem gånger per dag.
Kan du tapetsera?
Nej... Pinsamt nog inte. Har bara uppfattat att man slår bollar lite hit och dit...
Kan du träna en hundvalp till minst fem kommandon (utan att googla, läsa böcker eller gå valpkurs)?
Japp! Ser ingen anledning att låta bli.
Kan du ta dig fram på något annat språk än svenska och engelska?
Nej, jag har verkligen värdelöst bollsinne och förstår inte ens offsideregeln trots flera förklaringar.
Kan du pussa på din ena fot?
Nej.
Kan du "Nu grönskar det" utantill?