Inlägg från: Beirut |Visa alla inlägg
  • Beirut

KAN DU...?

jag blir bara ledsen av denna tråd, 2777 st har kastat bort sin tid på absolut ingenting. Ingen här har förmodligen funderat över ett samhällsproblem någonsin. "Kompletta döskallar helt enkelt. förmodligen har även majoriteten rösträtt

Vad har ni hemma i skafferiet?
    Vad stoppade du senast i munnen?
    Vad gör du just nu?
    Är du hjärndöd?

• Beirut

Kan du känna dig som en meningslös idiot ibland då du skriver i en totalt meningslös tråd om absolut ingenting?

Kan du ....... tex skämmas att du själv har befogenheter att rösta i valet?

• Beirut
    Uniqie skrev 2013-01-15 05:02:33 följande:
    Du var en rolig typ. Är ditt liv så meningslöst att du måste gå in här två ggr under en natt bara för att klaga på denna tråd? Om den nu är så värdelös varför då slösa din energi på den?

Och du Beirut, du skrev nyss i en annan tråd att din man låg brevid dig, du kanske skulle lägga din tid på lite pippa? du verkar behöva det :)
    Pippa är meningslöst, har verkligen insett hur viktiga saker man kan diskutera över nätet. Kan ärligt talat inte slita mig ifrån den oumbärliga samhällsdebatten som pågår här på det livsviktiga forumet familjeliv.

Tänk vad man missat egentligen? Se gärna min nya tråd? Det är inte direkt oviktiga frågeställningar som avhandlas utan där råder raka rör!!!

Så e det!
Svar på tråden KAN DU...?