KAN DU...?
Nej, jag kan inte ett skit om dinosaurier och jag kan inte jonglera. Naken kan jag vara =P skulle inte känna mig bekväm med det inför publik dock. Kan du köra bil?
Nej, jag kan inte ett skit om dinosaurier och jag kan inte jonglera. Naken kan jag vara =P skulle inte känna mig bekväm med det inför publik dock. Kan du köra bil?
Ja, kan du putsa fönster så det blir bra?
Ja, kan du mycket om USA: s politik?
Nej, kan du hjula?
Nej. Kan du laga mat?
Nej, jag har aldrig testat, men jag kan tänka mig hur jag skulle må. :) Kan du vissla?
Ja, jag simmar 1500 meter två gånger i veckan. =) Kan du jonglera?
Ja, kan du läsa en vanlig vuxenbok på engelska?
Nej, kan du gå en hel dag i för stora underkläder utan att bli galen? (nackdelen med att gå ner i vikt ;) )
Ja :) Gillar du att baka?
Nej, jag har aldrig provat. Kan du cykla utan händer på styret?
Jag har aldrig provat. =) Kan du laga en vegan rätt utan recept? (utan mjölk, ägg, kött och annat från djurriket)
Ja, engelska och franska. Kan du laga mat?
Ja, det hade jag till tacosen igår. =) Kan du åka skridskor?
Ja, jag har aldrig försökt, men jag är duktig på att baka så jag svarar helt fräckt ja i alla fall. ;) Kan du sy?
Ja, min farmor har lärt mig. =) Är dock inte alls lika bra som hon var. Kan du sticka?
Ja, kan du köra bil?
Nja, det kan jag, men det går oerhört långsamt. Kan du busvisla?
Innan jag blev utbränd gjorde jag det då och då. Idag tror jag inte att jag klarar det. Kan du med lätthet montera ihop IKEA möbler?
Jag vet inte ens vad östasiatbollar eller afrobollar är för något, så jag svarar nej. :) Kan du fler språk än svenska och engelska?