Äter Pravidel - Någon som haft samma problem?
Jag äter pravidel sedan december pga något förhöjt prolaktinvärde. Jag hade inte någon enormt kraftig ökning, men likväl tillräcklig för att inte ha någon ägglossning. I slutet av januari fick jag en efterlängtad första menstruation och jag trodde i min enfaldhet att jag var back on track. Nu är det drygt fem veckor sedan den "lyckliga" dagen och den senaste veckan har jag haft problem med att jag mår lite lätt illa när jag ätit och dessutom kan jag nästan aldrig äta upp eftersom jag nästan blir smått äcklad av maten... Gjorde ett gravtest i morses för att vara säker på att turen inte varit med mig men som förväntat var det negativt. Någon som haft problem med detta? Kan det vara en biverkning till pravidel? Jag äter bara 1 tablett/kväll så jag tycker det är lite märkligt att jag mår illa under dagarna...
Blä vad det är drygt att vänta. Jag hatar verkligen detta... varför jag? Jag vill också ha en bulle i ugnen... och en liten underbar unge som tittar ut efter 40 veckor... Känns som om den dagen aldrig kommer att komma.