• winniemoo

Vänner sökes!!

Hej!
    Nu måste jag ha vänner! känner mig så fruktansvärt ensam jag blev mamma till en underbar liten kille mars 2010, och nu känner jag att jag behöver lite stöd och kanske en vän att snacka lite med...
    Jag är 20 år och jag älskar att shoppa, tjata och  skratta! Jag bor i vårgårda, kanske bor du här i närheten eller kanske 10000 mil bort, jag behöver en vän hoppas någon hittar mig! :D

• Svar på tråden Vänner sökes!!
  • Emmelisporring

hej. jag fick en son den 9maj i år och har inte direkt heller några att umgås med. jag fyller 21 i juli och jag bor i grästorp och det är ungefär 4mil från vårgårda och min sambo jobbar i vårgårda:)

• sassa1987
    winniemoo skrev 2011-02-22 19:27:51 följande:
    Hej!
    Nu måste jag ha vänner! känner mig så fruktansvärt ensam jag blev mamma till en underbar liten kille mars 2010, och nu känner jag att jag behöver lite stöd och kanske en vän att snacka lite med...
    Jag är 20 år och jag älskar att shoppa, tjata och  skratta! Jag bor i vårgårda, kanske bor du här i närheten eller kanske 10000 mil bort, jag behöver en vän hoppas någon hittar mig! :D
    Hej, bor i Borås och är rätt så ensam och skulle vilja ha någon att prata med, kontakta mig om du känner för det ;) Har en dotter på snart 7 månader och jag själv är snart 24 år :)
  • Mickis

Hej!
    Känner desamma! Jag har en dotter på ett år och en son på 2 år. Och förlorat mina närmaste vänner sen jag blev gravid. 
    Jag bor i Stockholm med min lilla familj, och älskar shopping mode och fika allmänt tjejiga grejjer, men som sagt bor vi lite långt ifrån där du bor.
    Men det känns skönt att veta att jag inte är den enda som känner att jag behöver någon att prata med om du orkar :) ser att det är många som sympatiserar :)
    Ha det bäst !

• EngladMathilda

Hej, heter Mathilda är nyfyllda 20 och bor i Göteborg. Jag och min dotter älskar att träffa
    andra mammor och barn för promenader, shopping, fikor, luncher osv :) Min dotter heter
    Felicia och fyller 1år den 19december. Någon som vill lära känna oss? :)

• sassa1987
    EngladMathilda skrev 2011-11-26 18:44:10 följande:
    Hej, heter Mathilda är nyfyllda 20 och bor i Göteborg. Jag och min dotter älskar att träffa
    andra mammor och barn för promenader, shopping, fikor, luncher osv :) Min dotter heter
    Felicia och fyller 1år den 19december. Någon som vill lära känna oss? :)
    Hej, vår dotter blir 1 i april nästa år, inte så stor skillnad på våra barn
    Är intresserad utav att lära känna andra mammor med barn
  • EngladMathilda
    sassa1987 skrev 2011-11-26 20:42:47 följande:
    Hej, vår dotter blir 1 i april nästa år, inte så stor skillnad på våra barn
    Är intresserad utav att lära känna andra mammor med barn
    Vad roligt :) vad heter er dotter?
    Vart bor ni någonstans? :)
  • sassa1987
    EngladMathilda skrev 2011-11-27 10:30:28 följande:
    Vad roligt :) vad heter er dotter?
    Vart bor ni någonstans? :)
    Vår dotter heter Isabelle och vi bor i Borås, inte alls långt från Göteborg
  • EngladMathilda
    sassa1987 skrev 2011-11-27 19:29:27 följande:
    Vår dotter heter Isabelle och vi bor i Borås, inte alls långt från Göteborg
    Har min syster i borås, så händer att vi är där i trakterna :)
  • sassa1987
    EngladMathilda skrev 2011-11-28 15:01:39 följande:
    Har min syster i borås, så händer att vi är där i trakterna :)
    okej, vad trevligt
  • Melie

Jag bor i Vedum, ca 2 mil från Vårgårda. Jobbar i Vårgårda :). Är mammaledig med en liten tös som blir 6 månader imorgon :). Ebba heter hon och här är hon :)
  • Piratprinsessan87

Jag bor i en liten ort ca en mil utanför jönköping med mina två barn som är födda 08 respektive 09 skulle oxå väldigt gärna ha någon/ några att prata med. Är väldigt mycket själv då mina vänner försvann när ja fick mina barn. Är 24 år. Det är bara att höra av sig Kram frida{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vänner sökes!!