• winniemoo

Vänner sökes!!

Hej!
    Nu måste jag ha vänner! känner mig så fruktansvärt ensam jag blev mamma till en underbar liten kille mars 2010, och nu känner jag att jag behöver lite stöd och kanske en vän att snacka lite med...
    Jag är 20 år och jag älskar att shoppa, tjata och  skratta! Jag bor i vårgårda, kanske bor du här i närheten eller kanske 10000 mil bort, jag behöver en vän hoppas någon hittar mig! :D

• Svar på tråden Vänner sökes!!
  • wholelottarosie

Är lite i samma sits, känner nästan inga andra föräldrar, särskillt inte yngre!

Blir 22 nu i mars och bor i Stockholm. Har 2 döttrar, en 08a och en 10a :) Vart ligger Vårgårda?

• Ida1990

Jag är 20 opch har en son på 1 år, jag bor lite utanför skövde, så de är ju inte så långt i från vårgårda :)

Leo 2010 02 05 <3
  • winniemoo

Hej på er!

Wholalottarosie : Vårgårda ligger emot göteborgs hållet, en ganska bra bit ifrån stockholm. tycker det är jätte svårt att skaffa vänner nu när man är mitt uppe i mamma rollen... här i vårgårda finns det knappt några unga föräldrar alls kul att du hittade hit!

Ida1990: Hej! ne det är ju inte så långtbort! :D 

• ElinJ83

Jag bor i Göteborg, är snart 28 (phu...gammal) och fick en dotter i april förra året.
    Men som du älskar jag att shoppa, dricka kaffe o tjöta skit (även om det blir mindre av allt nu för tiden)

Jobbigt o tråkigt att du känner dig ensam, hur kommer det sig?

Kram

• winniemoo

Ne jag flyttade till åmål för kärlekens skull och misste alla gamla kompisar ifrån skara... visserligen ytliga och oärliga kompisar men det var ändå något... och nu för snart 2 år sedan flyttade jag till vårgårda där jag har lite släktingar men tyvärr har jag inte en ända kompis... det känns tungt att vara så beroende av sin sambo, och att inte ha någon som förstår hur det är att vara mamma... eller att bara prata strunt med...

• ElinJ83

Det blir säkert bättre när du kommer ut i arbetslivet efter mammaledigheten men jag förstår att det är grymt segt nu...
    Jag har tur som har några kompisar (eg sambons kompisars flickvänner) som fick barn nästan samtidigt som oss, annars hade jag nog klättrat på väggarna här hemma.
    Vet inte hur det var för dig, men jag fick aldrig ngn mammagrupp från BVC heller, det fanns inga pengar :(

• winniemoo

Ne det fanns inga föräldra grupper här så det blev till å klara sig med enbart sambon... 
    Så det har vart lite kämpigt, skulle va kul att komma ut lite och bara vara vuxen. 

• 20Elias09

Hejhej, känner likadant som dej. Ensam och övergiven. Hoppas att du vill tjöta med mej...Bor utanför borås...

• ellinor03

Hej alla,

Jag söker oxå vänner i borås eller utanför!

Hoppas att någon hör av sig!!

Svar på tråden Vänner sökes!!