• Ninninn

Tänker på de precis hela dagarna!! hur ska man kunna låta bli?

Har äntligen efter 7 månaders försök fått ett plus Glad är hur glad som helst men också hur orolig som helst, tänker på de hela dagarna känner efter om jag mår illa och om brösten e ömma, ja kan inte låta bli, man har ju 4 andra graviditeter att jämföra med. Jag har så mycket negativa tankar i huvudet som jag måste få bort på något sätt men jag vet inte hur.

Tycker redan att illamåendet har avtagit men vi får se ska på vul på fredag!
    Ska även till en psykolog i morron får se vad hon har att säga för vettigt till mig.

Man får bara hoppas att just denna gången är det min tur!

Kram

• Svar på tråden Tänker på de precis hela dagarna!! hur ska man kunna låta bli?
  • BettanB

Hoppas också att det är er tur. Vet hur oerhört slitsamt det är med habituell abort; man går sönder en liten bit i taget... Har du någon form av behandling?

Sorgen är inte svart, den är randig. BettanMansion: där den mörkaste sorgen blandas med den största lyckan.
  • Ninninn

Jag ska vara med i Lennart Blomqvists studie de känns ändå bra att få gå till någon som verkligen bryr sig.

Får se hur det går, ja e jätte orolig inför fredagens vul!!
    ska snart åka iväg till psykologen ska bli intressant att se vad hon har att säga till mig, hoppas hon kan få mig att tänka positivare kanske =)

kram

• BettanB

Vad bra. Lennart skall vara helt fantastisk; hoppas du hamnar i behandlingsgruppen och att asa är grejen för dig. Skönt att du har fått en samtalskontakt också, tycker det är jätteviktig att få prata av sig om sin situation. För det vi går igenom är verkligen traumatiskt och inget att bara vifta bort. Stort lycka till!

Sorgen är inte svart, den är randig. BettanMansion: där den mörkaste sorgen blandas med den största lyckan.
Svar på tråden Tänker på de precis hela dagarna!! hur ska man kunna låta bli?