• Lindreas

Hennes 1åring kan inte sitta!!!!

Men herregud vad folk ska lägga sig i andras liv! Om du nu måste veta så kan du väl helt enkelt fråga mamman rakt ut? Men jag tycker nog, och förmodligen hon också, att du inte har med saken att göra.

• Lindreas
    Anonym skrev 2011-02-22 21:44:29 följande:
    Man kan ju undra vad folk gör med sina barn eller rättare sagt vad de inte gör med sina barn! Mitt barn satt vid 6 månader och kröp på alla fyra vid 7 och krälkröp vid 5. För mig låter det lustigt att det finns barn som inte kan sitta ens vid 8 månader, vad gör de med sina barn? Sitter de med sina barn i knäna hela dagarna eller vad? Barn måste uppmuntras för att utvecklas!
    HAHAHAHA! Har du någon koll alls? Bara för att ditt barn kunde sitta vid 6 månader så betyder inte det att det är så ALLA barn ska utvecklas. Ditt barn kanske kommer vara sent i någon annan del av utvecklingen, kommer du då raljera om vad DU har gjort för fel med ungen då?
  • Lindreas
    Angeel skrev 2011-02-22 22:56:08 följande:
    Lägg av med erat sköt ditt... barnet är 1 år och kan inte sitta tycker detta låter oroväckande och att han fortfarande äter ersättning.... Jag tycker du ska prata med henne TS betyder bara att du bryr dig inget fel med de! Lycka till!
    Jo för det är så det fungerar. Om inte alla kompisar och så påtalar att ens unge är sen i utvecklingen så kommer det aldrig upptäckas. Eftersom bvc skiter i saken. Eller?
Svar på tråden Hennes 1åring kan inte sitta!!!!