• Platypus

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Skulle tro hon bor i Skåne

• Platypus
    Anonym (Skånetjej) skrev 2011-08-01 20:46:45 följande:
    Ja, stämmer jag bor ju i skåne, utanför malmö :)
    PM mig gärna om du vill
  • Platypus
    qenzo skrev 2011-08-12 13:31:31 följande:
    Bara en undran brudar.. Varför tror ni att ni inte är attraktiva nog för sex med en tjej?

Jag är bi och inte tusan lägger jag mer fokus på hur attraktiv jag hos tjejer än hos killar :) Är ni okej så är ni okej, ovsett hur ni ser ut!

Have fun ;) 
    Väldigt bra sagt.

De flesta här har är tillräkligt attraktiva för att attrahera män så varför inte kvinnor?

Dessutom är det ju inte bara utsidan som räknas  
  • Platypus
    Anonym (gbg) skrev 2011-08-13 22:42:30 följande:
    Jag stöter inte på någon, men killar stöter på mig, oavsett om pojkvännen är med. Samma vecka då vi var ute på ett straight ställe räknade vi till 6 män som började ragga på mig. Min pojkvän var med hela tiden (han är trevlig och artig och har egentligen inga problem med att det är så - och jag gör ingen grej av det).  Eftersom det alltid varit så kanske jag blivit lite "bortskämd". Men lesbiska verkar, om jag är singel eller ej, alltid totalignorera mig. Där fick man, haha.
    PM:a en bild och jag ska fälla en nästan helt partisk bedömning

Tror att du bara haft otur helt enkelt för jag tror (liksom qenzo) att det lika mycket är insidan som räknas. Problemet är ju att man inte vill visa insidan på krogen (tror man blir utkastad då) utan då är det bara utsidan som gäller.
Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?