Inlägg från: Anonym (Är sugen på tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Är sugen på tjej)

Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

• Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

Jag har också man men nu vill jag testa. Har också sagt det till honom och han sa att det var ok=)

Skulle vilja testa båda två.

Anonym (=P) skrev 2011-02-22 20:33:16 följande:
    vart bor ni tjejer ??
    Sthlm, du?
    Ridmi skrev 2011-06-09 06:51:54 följande:
    Käre TS, jag är hetro och har testad tjejsex. Måste säga att det var väldigt bra, så jag kan rekommendera detta varmt. Sist jag såg en vacker tjej, var på torget, ja en massa snygga tjejer, bara säga hej.
    Ok tack för tipset, men hur ska jag ta det stegetoch fråga tjejen?
    Anonym (Skånetjej) skrev 2011-07-28 21:52:39 följande:
    Känner igen mig! :) Har nyligen avslutat ett förhållande som jag hade i sex år. Nu när jag är singel vill jag prova att ha sex med en tjej :) det verkar underbart!
    Jag är 27 år, har en treårig son varannan vecka...Ser bra ut...Är feminin och mån om mitt utseende...Någon som vill dela en hemlig fantasi? ;)

[email protected]
    Vart bor fröken?
    Anonym (haha) skrev 2011-08-13 23:16:43 följande:
    Gud vad jag längtat efter detta länge. Att ha sex med en tjej alltså. Jag har bara varit med killar. Och jag fantiserar inte så mycket, men gör jag det är det alltid om tjejer. Inget fel med killar, de är underbara. Men att ha sex med en tjej skulle vara så undebart. Tycker tjejer är så himla mycket snyggare/sexigare.

Har dock aldrig träffat någon tjej i verkligheten som jag känt att åh, henne skulle jag vilja ha sex med. Och jag har bara blivit kär i en tjej. Någonsin. Ändå är det tjejer som attraherar mig allra mest. Tjejer är fina!
    Vart bor du?;)
Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?