• kramizar79

3 missfall, vad händer nu?

Hej! jag är nästan 100% säker på att jag går igenom mitt tredje MF på 6 månader.. Alla tidiga ( mellan vecka 5-8 ).. Jag och min man har en son som är tre år ( tog nio månader innan han blev till).. Så jag förstår inte nu? Har det gått nått fel efter han kom? Vi vill så gärna ha ett syskon till honom men det e nått som gör så att de inte vill "stanna" kvar i mig.. Imorgon ska jag till KK å göra ett VUL , var i v8 ( 7+2 ) men jag vet vad de kommer att säga! Så vad händer sen?

• Svar på tråden 3 missfall, vad händer nu?
  • kramizar79

Å va skönt att "höra" din story.. Så många tankar som passerar genom mitt huvud just nu.. Tack för tummarna imorgon, tyvärr så e det nog ett MF men bara att nån därute håller tummmarna, värmer faktiskt..Återkommer imorgon om ja orkar.. Tack..

• kramizar79

Tack alla! va ni e fina.. Men frågan är bara hur man ska orka detta?? Å ska vi våga/orka bli gravida igen?? Nu ska jag iväg till KK å nu VET jag att det va ett MF till för (ursäkta)men det kom ut igårnatt...

• kramizar79

Jo det var som jag trodde, det var ett nytt MF.. Jag är så ledsen men har oxå bestämmt mig att detta inte ska få hindra mig/oss att skaffa ett  nytt barn.. Nästa gång  SKA det gå.. Nu  ska jag läka å  gråta en tid sen ska det bli bra, det vet jag ( man har ju klarat sig de andra gångerna då går det den här med).. tack alla snälla människor som har skrivigt så fina saker..

• kramizar79

Ja läkaren "trodde" inte att det berode på att nått är fel på mig! Det är helt enkelt "bara" otur.. Men Hur ska man våga igen??

• kramizar79

Läkaren som jag va hos vill inte starta en utredning med den anledningen att jag fött barn för.. Så nu vet jag inte vad som händer, ska tillbaka till honom på tors..

Svar på tråden 3 missfall, vad händer nu?