• Orättvist

3 missfall, vad händer nu?

Jag fick 5 tidiga missfall när barn nr 5 skulle till, oxå tätt.

Sen gick det bara bra helt plötsligt...är det inte så att av 12 ägg på ett år så är väl inte alla bra helt enkelt, kanske bara några få. Gäller att fånga det rätta;) Det löser sig nog för dig, men jag vet..det är en mycket jobbig tid. Kram o lycka till!!

• Orättvist
    JAG är BÄST skrev 2011-02-21 23:49:34 följande:
    Som kvinna har man ca:10äl/år,,av dessa kan endast 2-5 leda till en graviditet (som kan bli något barn).
    Tack för det;)
    Du ser ts..inget konstigt. Men när jag var där du e nu och inte fick nån hjälp i vården så var jag förkrossad. Vansinnig på alla puckade männniskor som inte tog mig på allvar. Hade fått 4 barn utan problem och sen 5 missfall på raken...men som sagt prickade nog in fel. Men sen blev det en söt liten pojk. Det kommer att lösa sig för dig:)
  • Orättvist

Stackars dig..det e fruktansvärt jobbigt..man vill ju såååå gärna. Oavsett om  man har barn innan eller inte så e det iaf jobbigt som tusan.
    Ta igen dig ett tag och försök på nytt när ni känner för det...finns inget för tidigt tror jag , när du e redo e kroppen redo. Lycka till!!

• Orättvist

Det är jättetufft..men chansen att det går vägen borde va ganska stor tycker jag.

• Orättvist

Samma här..fick ingen hjälp av just den anledningen..började leta som en tok på nätet och vände mig till vc för att ta olika prover och utesluta saker. Men till sist sa de att de inte kunde göra nåt för mig och att jag skulle vända mig till mödravården. Som redan sagt nej. Och där stod jag med 5 missfall..

Svar på tråden 3 missfall, vad händer nu?