Hoppfull: Jag vet inte om det stämmer men ligger den i framvägg är chansen större att den flyttar sig uppåt i takt med att magen växer. Om den ligger i bakvägg rör den sig inte så mycket. Min ligger i bakvägg vilket jag verkligen har tyckt om fram till nu. Jag vill inte ha någon som skär i min kropp, det känns verkligen jätteläskigt. Sen var min dotters förlossning det bästa som hänt i mitt liv när jag äntligen kämpat klart och hon kom ut och jag fick hålla henne. Så mysigt.
Ladycocos: Det låter verkligen jobbigt det där med att inte ha en barnvakt som känns ok. Jag har jätteont i magen över våran lilla tjej som nu är 2,5 år och aldrig sovit borta hos någon. Jag har funderat och klurat fram och tillbaka och nu finns det en plan. Min pappa och styvmamma får passa henne, antingen hemma hos oss eller hos dom. Dom har katter som hon tycker är hur spännande som helst så jag hoppas att det kommer gå bra. Men jag måste nog prata med min man så han förstår att han kommer få åka och hämta henne om hon är otröstlig. Strongt av dig att föda själv iaf, jag är imponerad!
Det är en vagn jag aldrig hört talas om men det låter ju jättebra. Den måste jag googla upp!