• Yasa

BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF

Är ni bara mammor här eller får även en blivande pappa hänga med? Min fru är äntligen gravid i v 9 som vi hoppas ska vilja bo klart i magen denna gången. Vi har lång erfarenhet av missfall och nu hoppas vi trots att min fru mår dåligt. Hoppas ni alla här mår bra

• Yasa

Ladycocos: är så glad för er skull stort gattis till er. Coerulea: tack för välkomnandet Karmosin: tack för välkomnandet. Vi har varit gifta i snart 18år och vi har fortfarande inte lyckats få en liten att vilja stanna kvar i magen hela vägen. Enl alla utredningar är vi båda friska så alla läkare vi träffat genom åren står häpna och kan inte svar på varför det hela tiden blir missfall. Sara är den som lider mest av detta och ja nu ärr detta sista hoppet för oss för hon orkar inte mer och det fförstår jag helt

• Yasa

Ladycocos: njut av allt ett tag nu och se till att få vilat med så du orkar, så kan dina make fundera över allt praktiskt med bil och allt. Stort grattis återigen

• Yasa

Sara blir starkare och starkarre för var dag så kanske kanske vågar vi se framåt lite smått nu iallafal jag. Vi är beräknade till 19 okt kanske jag inte våga säga förut. Välkomna ni med nya pluss

• Yasa

Mandelmumsa är så ledsen för er skull. Hur mår ni andra? För oss verkar det gå litet steg framåt Sara har piggat på sig och är hemme och vi har gjort lite ultreljud så just nu känns det ok hos oss

• Yasa

Hej ochh välkommen vårtur 2010: min fru och jag går in i v 10 idag, har kämpat länge för att få ett barn som vill överleva nu väntar vi trillingar. Sara min fru är 35 och jag är 37år

• Yasa

Vårtur2010: vi har inte fått något insatt utan detta är på ren naturlig väg, men med vår historia så vågar inte Sara vara glad en och det är jobbigt även om jag förstår henne

• Yasa

Coerulea: var aldrig min mening att gör dig nervig. Sara har mått dåligt dels pga att det är 3 men så har hon en hjärtsjukdom sen födseln så har väl varit både och som bidragit.

• Yasa

Talica: klart vi alla har en längtan en dröm och denna gång kan det slå in eller hur. Sara min fru är i v 10 och vi hoppas hoppas hoppas detta är vår sista gångsen ger vi upp bebisplanerna och hittar på annat. Vi tänker positivt Talica

• Yasa

Mandelmumsa och vårtur: blir så berörd av era inlägg! @ till dig som undra om förstoppning på apoteket finns laxoberal, du tar ca 10 droppar i vatten och det smakar inget. Kolla först om gravida kan ta det för jag minns inte vad det står, men det är effektiva droppar och magen kommer igång efter nåt dygn. Hoppas annars att ni alla mår rätt okej. Sara kommer till sverige imorgon för vård så det känns tryckt och imorgon går vi även in i v 11 med våra trillingar

Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF