• mamion

Big Brother 2011-tråden

Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

"Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

• Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Santon

Hon har lagt sig brevid Martin och han är vaken.

• Majaajasvensson

Klart han är vaken den stackarn har väl vart jätte orolig:D
    Kul att Sara verkar connecta med Sonia hon har ju bara umgåtts med killar annars

• Santon

Rodney frågar vad dom gjorde : Sara säger att de bara pratade barndom och rökta 5 mentolcigg var. Hon säger också att hon inte fick gå därifrån.

• Nikhita

Hon försökte inte ens gå, hon sa först att hon ville stanna.
    Kul för hennes kille på utsidan också.. glömme rlätt bort honom.

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Santon

Sara säger att festen började när de andra gick och hon blev kvar! Hon och Sonia tokskrattar

• Nikhita

Nu säger jag godnatt.. vet ju aldrig när hon berättar det för Martin. Nattipussss

• Santon

Martin ligger stelt i sängen och gör ingen ansats att skeda Sara

• Santon

har ni tänkt på att när jonas (Basshunter)har gjort färdigt låten så sa han att han skulle komma tillbaka och festa med alla i huset. Vad händer då? Kommer han och Sara fortsätta eller? Spännande!

• Santon

Roddan och Gurkan står i badrummet och Roddan rakar Gurkans rygg.

• Nikhita

Hahah kul att Rodney rakar Gurkans rygg mitt i natten. Visst har Rodney gått upp i vikt föresten? Aja, nu skrev jag igen fast jag sagt godnatt

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden