• mamion

Big Brother 2011-tråden

Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

"Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

• Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Medusan

Min man var också negativ i början men han är mer fast i det än jag nu. Det passar perfekt för jag är föräldraledig och min man väntar på att börja jobba i mitten av April och fram tills dessa har vi något att underhålla oss med på dagarna, perfekt

När jag missat behöver jag bara fråga honom vad som har hänt. Han har dessutom oftast 2-3 fönster uppe så att han ser från olika kameror samtidigt

• Medusan
    Ferrari72 skrev 2011-03-08 18:20:06 följande:
    Som sagt, det var SPRÅKET det handlade om.
    Skulle vara intressant att höra vad du tycker om de olika deltagarna. Alltid extra roligt att höra sådant från någon som har starka åsikter om det mesta vilket jag inbillar mig att du har
  • LillaLinan80
    Medusan skrev 2011-03-08 18:22:31 följande:
    Min man var också negativ i början men han är mer fast i det än jag nu. Det passar perfekt för jag är föräldraledig och min man väntar på att börja jobba i mitten av April och fram tills dessa har vi något att underhålla oss med på dagarna, perfekt

När jag missat behöver jag bara fråga honom vad som har hänt. Han har dessutom oftast 2-3 fönster uppe så att han ser från olika kameror samtidigt
    ha ha snacka om BB frossa!!
    absolutlinan.blogg.se **~** Mamma till Engla 061227 & Elton 100916**~**
  • Blossi

Håller med Ferrari72. Rätt ska ju vara rätt. Tyvärr blir det inte lika roligt om man tar bort alla utländska ord.  

• Grätchen
    Glass skrev 2011-03-08 18:31:43 följande:
    Är det bara den där mörka tjejen som duschar? 
    Jag tror inte att jag har sett någon annan göra det... 
    Sanna?
    Hittills har vi sett Sanna, Katerina, Annie, Jessica(?), Vanessa duscha. , vad jag minns.

Ingen kille
  • Ung Mamma
    Grätchen skrev 2011-03-08 18:39:22 följande:
    Sanna?
    Hittills har vi sett Sanna, Katerina, Annie, Jessica(?), Vanessa duscha. , vad jag minns.

Ingen kille
    Bortsett från de du nämnt, har jag sett Sonja, Martin och Simon duscha
    Emma 070616, Alva 090606 & BF 110717
  • Ung Mamma

Är det någon som vet vad som hänt med Nicky?
    Har lyckats missa det...

Emma 070616, Alva 090606 & BF 110717
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden