• avilo

Ni som tjänar 35.000 kr i månaden. Vad har ni för arbeten?

Ja, ni som tjänar 35.000 kr i månaden före skatt.

Vad arbetar ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:37
    Ska kanske tillägga mellan 35.000kr -50.000kr i månaden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:48
    Skriv gärna vad ni har i lön mellan de 35.000 och 50.000 ni får i lön.
  • Svar på tråden Ni som tjänar 35.000 kr i månaden. Vad har ni för arbeten?
  • kaosmaskinen

Jobbar som läkare, har 29.200 i grundlön, men en normal månad med lite jour i schemat brukar lönen hamna runt 35-40. 000. 

• mammaNena

han är industri elektriker.

• tahira

Inte jag, men min sambo. Nu bor vi i London så det kan inte riktigt jämföras, lönerna är högre. När vi bodde i sverige tjänade han 35k++ och då arbetade han på en dansk investment bank

• Lovva
    Thessbaby skrev 2011-02-20 20:12:29 följande:
    förstår inte riktigt vrf betoningen ska ligga på universitetsstudier och livserfarenhet Tungan ute
    när man kan söka vilket lagerjobb som helst jobba på ackord och tjäna uppåt 30tusen + varje månad bara genom att köra truck Skrattande
    Min sambo körde truck innan och hade visserligen en bra lön, men han tyckte inte det var särskilt utvecklande (vilket han vill ha ett jobb som är) samt att det sliter rätt rejält på kroppen. Med universitetsutbildning ökar chanserna att få ett jobb som man verkligen trivs med, iaf inom min sambos och  min branch (ekonom).

Men visst, ser man endast till den lönen som man har _just nu_ så kanske truckförare på ackord passar fint. :) 
  • Waldo

40+ samt bonus,  jobbar som chef inom en USA ägd industrikoncern
    Utv.ing i botten en massa arbetlivserfarenhet och lite ytterligare högskolekurser

• MrC

Skattejurist inom det privata. Vissa månader kan jag dra in 200 000 kr, vissa andra bara 10 000 kr.
    Jobbar på provision, så det går i vågor.
    Men i snitt ska man nog ligga på 50 000. Soft jobb.

• Hope78

vet att sopåkare i vissa kommuner tjänar 35 000 SEK o då jobbar man typ 5-6 h om dan el nåt...

• jassikan

Sambon tjänar 40+ plus bonus. Han är it-konsult/DBA (databasadministratör).
    Ej civilingenjör, som de flesta andra inom hans yrke, men gick een extra utbildning efter gymnasiet. Han har nu drygt 15 års erfarenhet.

• sommarblomma1

Jag har 37k och jobbar som programmerare och systemtuvecklare.

Jobbat i 11 år och har bara gått en intensivkurs på 8 månader genom arbetsförmedlingen. Jag hade en ingångslön på 16000 men har jobbat mig uppåt.

Jag har en högskoleutbildning men det var som förskollärare.

~*~♥~*~ Algot 100821 ~*~♥~*~ Thilda 080810 ~*~♥~*~
  • Ancilla

Här finns en till som undrar vilket yrke man skall ha för att tjäna 35000 kr

Svar på tråden Ni som tjänar 35.000 kr i månaden. Vad har ni för arbeten?