• ISSEN

Någon mer från Sthlms området med prematur barn?

liji77 skrev 2011-03-02 21:21:52 följande:
    Hej! Jag fick 2008 en son i v 28. Vi vistades på Huddinge i 2 månader innan vi fick komma hem med hemsjukvård. Nu är sonen drygt 2,5 år, så vi har kommit lite längre än många av er som skriver. Men jag tänker att det kan finnas ett intresse av att höra hur det blir längre fram.
    Hej! Har oxå en son född 08 och låg på Neo i huddinge! Han föddes i v 26+2 och vårdades först 4 veckor i solna sen 4 veckor i Huddinge! När låg ni där?
  • ISSEN
    liji77 skrev 2011-03-05 23:15:45 följande:
    Vi låg på Huddinge från den 5 juni till början av augusti. Hur har det gått för er son?
    Då måste vi ha legat sammtidigt! vi vart iof utskrivna i slutet av juni om jag inte minns helt fel, minns inte exakt datum! Det har gått jättebra för våran son, Han är en pigg (trottsig) och glad liten snart 3 åring med vilja av stål :)) han har hängt med i utveckligen som vilket barn som helst om förutom talet som faktiskt inte kom igång förrns för några veckor sen! En aning mindre än jämnåriga är han oxå han har precis börjat använda strl 104 i kläder och det är väl lite stort men på gränsen!
    Hur har det gått för er? Går eran son på dagis?
Svar på tråden Någon mer från Sthlms området med prematur barn?