ISSEN skrev 2011-03-06 21:45:59 följande:
Då måste vi ha legat sammtidigt! vi vart iof utskrivna i slutet av juni om jag inte minns helt fel, minns inte exakt datum! Det har gått jättebra för våran son, Han är en pigg (trottsig) och glad liten snart 3 åring med vilja av stål :)) han har hängt med i utveckligen som vilket barn som helst om förutom talet som faktiskt inte kom igång förrns för några veckor sen! En aning mindre än jämnåriga är han oxå han har precis börjat använda strl 104 i kläder och det är väl lite stort men på gränsen!
Hur har det gått för er? Går eran son på dagis?
Vår son är nog i samma längd som barn födda samma månad (har storlek 92, så kanske lite liten då), men han har också varit sen i språket. Huvudsaken är att det hela tiden går frammåt.
Vet du, vår son började på dagis när han var 1 år korr. Det gick faktiskt jätte bra. Han har god lungfunktion och har inte haft problem med återkommande infektioner.
Jag tycker att det är helt fantastiskt att min son, som hade en sådan tuff start och utsattes för sådan smärta, som fullgångna barn inte behöver, har blivit så snäll och harmonisk. Han välkomnar livet och omfamnar det

.