• Toppenloppan

Det kan gå efter många försök!!!

Tredjemaj: Vad glad jag blir! Det var just därför jag skapade tråden, för att förmedla hopp!! Det är låååångt kvar till BF 24/10, gick in i vecka 12 idag

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan
    Vårflickan:

Ge INTE upp!!!
    Även för par som inte behöver hjälp av IVF så räcker ju sällan ett försök! För oss lyckades det som sagt på återförande nr 6 så vi är minst sagt glada över att vi inte gav upp!!

Vecka 14+3 idag!!

CUB för ca 10 dagar sedan var jättefint och nu börjar jag faktiskt tro att jag ÄR gravid och inte bara magsjuk och tjock
  • Toppenloppan

Fullt möjligt! Knaprade Pergo i 4 månader för några år sedan, bara för att hjälpa kroppen lite extra! Då visste vi inta att boven i vårt drama var min endometrios!

• Toppenloppan

Fortsätter uppdatera:

RUL idag v 18+1 visade en fin och frisk liten flicka!!

• Toppenloppan

Apolline:

6:e gången gillt för er oxå med andra ord, lycka till och GRATTIS!!

• Toppenloppan

Apolline:

STORT grattis! Härligt med tvillingar efter så lång kamp!

• Toppenloppan

Kajsa9:

Förstår att du blev helt förtvivlad Det är ju omöjligt att säga om du kan vara gravid eller ej. beroende på hur tidigt du testade kan gravtestet bli negativt redan nu om det var MF MEN det kan oxå finnas hormoner kvar som ger ett falskt plus....Svårt att råda dig hur du ska göra men jag hade nog testat igen nu för att slippa leva i ovisshet! LYCKA TILL!!!!!

• Toppenloppan

Princess77: Visst är livet och kroppen konstiga?! Stort grattis till ert efterlängtade barn. Jag börjar själv bli rejält stor nu i vecka 28 och hon sparkar massor; HÄRLIGT!!!

• Toppenloppan

För två veckor sedan kom hon!!! En liten tjej på 3190 g och 52 cm. Drömmar KAN gå i uppfyllelse!!

• Toppenloppan

Vår lilla tjej heter Nova.

2011 föddes vår älskade dotter efter 4 års kamp och 6 IVF-försök
Svar på tråden Det kan gå efter många försök!!!