Det kan gå efter många försök!!!
Grattis! Va härligt att höra. Ger en hopp! Njut av graviditeten
Grattis! Va härligt att höra. Ger en hopp! Njut av graviditeten
loppan - har säkert läst din presentation 10 gånger sedan du skapade den här tråden. Går till den när jag är lite deppig och tänker att det faktiskt kan gå även om det tar tid. Stort grattis igen till er lycka och tack för att du ger oss andra lite hopp. När är det BF?
grattis även till lyxmamma och grodan skrutt!
Vårflicka - förstårt din oro men klart ni ska försöka igen! Det kommer gå bra Vi försöker att må så bra som möjligt till dess att vi blir gravida. I början var livet on-hold pga det här men nu försöker vi vårda relationen(som är jättebra men vi går ändå i samtalsterapi) och hitta på roliga saker. Kramar
ja, det är sant! Tack loppan och vårflickan. Femte insättningen (3 ET och detta var vårt andra FET). Kram
Kajsa: så tråkigt med en blödning. Fick samma i vintras men då blev testerna svagare ganska omgående. Jag kände också på mig att det inte fanns något kvar. Blödningen avstannade dock inte som din, utan fortsatte som en normal (men kraftigare) mensblödning. På inskrivningen sa det att man kan blöda och ändå vara gravid. Ett alternativ kan vara att begära att få göra några blodprov för att se hur HGC ändras. Verkar olidligt att vänta två veckor på resultatet. Håller tummarna för dig!
grattis neam och loppan! Har de fått några namn?