Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

Jag ska ju göra titthålsoperation ,22 mars sa kirurgen när han hade gjort gastroskopi vi ses snart,men så ringde jag avd1 idag ,jag ska inte opereras förren i juni :( då ska de kolla varför jag inte få i mig maten och vätskan jag ska ha ,de ska sy igen slitsarna

• Maddisen80

Hej jag ska operas med titthål men de blir inte förräns i juni ,kirurgen sa snart ,de ska sy igen slitsarna och kolla vad de är för något som gör att jag inte kan äta eller dricka som jag ska. Juni kalla inte jag snart ,jag ångra op lite får få leva på tramadol och ketogan fram till dess.

• Maddisen80
    ymmmi skrev 2012-04-02 12:16:26 följande:
    Vad är slitsar och dumping?
    Dumping är när man äter fel  eller för mycket då kan man få magkramp + illamående
  • Maddisen80
    ymmmi skrev 2012-04-02 12:16:26 följande:
    Vad är slitsar och dumping?
    vet inte riktigt vad slitsar är men de är nåt i tarmen
  • Maddisen80
    workmonday skrev 2012-04-02 14:01:19 följande:
    Min pappa hamna på sjukhus när jag va 7 år, låg där tills jag va 14 då han dog. Livrädd för att fel minnen kmr ..... Hatar sjukhus.
    Får man Smsa med folk? Hur många nätter brukar de bli??
    Hej de är ju inge roligt upplevelse, men de kommer gå bra, jag sov bara på ersta en natt där fick man ha mobil
  • Maddisen80
    Clazzicy skrev 2012-04-02 14:17:26 följande:
    Hejsan! Jag gjorde min operation i augusti 2011. Och har gått ner 33 kg. Är jätte nöjd och nu så börjar man planera lite på att skaffa en liten bebis med. Men än så väntar man lite men skulle jag plussa inom kort så gör det inget.
    Grattis vad härligt.
  • Maddisen80
    workmonday skrev 2012-04-02 14:23:40 följande:
    Okej tack så mkt :) hoppas man får komma hem snabbt. Har en liten hundvalp som väntar på mig hemma sen.
    Ska fråga avdelningen om de finns nått som kan underlätta
    Det är ju roliigt
  • Maddisen80
    Smitha skrev 2012-04-03 08:20:19 följande:
    Jag ringde till mitt sjukhus och undrade om dom hade fått in min remiss och det hade dom. Men dom ville även ha remiss från en läkare... suck.. blir till att ringa vårdcentralen nu då.. blä!
    hmm gud vad tråkigt :(
  • Maddisen80
    workmonday skrev 2012-04-03 11:10:38 följande:
    känner mig misslyckad....har så jobbigt med flytet
    jo men de är inte lätt med flytet, men kämpa på
  • Maddisen80
    Liljan77 skrev 2012-04-03 11:31:37 följande:
    Jag ringde o tackade nej til open idag.
    Trodde jag skulle känna mig lättad,men istället är jag så nere o orolig för hur de kommer att bli nu.
    usch varför tackade du nej till operation?
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)