Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Gastric Bypass (GBP)

Anne B M skrev 2011-04-10 18:33:07 följande:
    Jaha! Då var det dags igen då. Ligger inlagd på Södersjukhuset. Fick så ont i magen och ryggen igår. Njurstensanfall from hell.

Dom har också hittat en cysta i min njure *rädd* Gråter
    men stackare   tänker på dig
    Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Terppa skrev 2011-04-10 20:10:31 följande:

Fick till en bättre bild idag, utan blixt där man faktiskt ser att det är jag... (intresseklubben antecknar) Men från size 52/54 till 34/36 nurå. Men det är inte så vanligt att gå ner så mkt som jag, tänk på det tjejer! Bli alltså inte besvikna om ni får kämpa er fram de sista 20-30kg...

wow vilket resultat. va roligt att det har gått så bra för dig. måste kännas bra.
  • littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-04-11 09:22:43 följande:
    Sara - Jag opereras om två veckor, den 26:e! Ska på inskrivning imorgon! Spännande...

Har vägt mig nu, totalt 2,7 kg på tre dagar. Det är jag ganska nöjd med.
    Får jag vara nyfiken? du behöver inte svara om du inte vill.

varför inskrivning två veckor innan? vad gör man då?
  • littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-04-11 09:45:15 följande:
    De kallar det inskrivning, men man läggs inte in. Det är provtagning och möte med dietist och kirurg, så jag åker hem på kvällen igen.
    jaha okej. tänkte väl att man inte kan läggas in två veckor innan op. tack för svar
  • littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-04-11 09:54:18 följande:
    Fast det hade varit ganska gött att få semester från ungarna i två veckor...
    hehe ja det förstås
    men att ligga på sjukhus i två veckor? näe bevara mig väl. en natt tyckte jag var alldeles tillräckligt, sen ville jag bara hem.
  • littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-04-12 05:17:31 följande:
    Men GÄSP vad dåligt jag sovit inatt. Varför är jag så nervös inför idag? Jag kommer ju vara helt knäckt när det väl är dags för operation! En dusch kanske hjälper...
    men gör som jag. intala dig själv att allt kommer att gå bra. slå bort alla andra tankar och tänk på något som gör dig glad innan op istället. det går bra ska du se
  • littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-04-12 07:03:08 följande:
    Tack Maddisen!

Lillabus - Men jag ska ju inte opereras förrän om två veckor. Hur kan man vara så nervös inför idag då det bara är provtagning och möten? Helt ologiskt.
    nej op är inte förräns om två veckor men börja peppa dig själv redan nu med positiva tankar. idag kommer nog gå strålande skulle jag tro
  • littlemisstrouble
    Full av förhoppning skrev 2011-04-13 19:32:11 följande:
    ETT ÅR IDAG

Har lagt in bild i bildtråden
    wow kan jag bara säga
  • littlemisstrouble

jag har ätit potatismos ända sen flytet var över. snart är även pureperioden över (tack och lov) och jag har inte haft några problem alls med potatismos förutom att man blir väldigt mätt men det ska man ju bli så.

• littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-04-19 21:28:39 följande:
    Grattis! Jag fick hem en bok idag som är jättebra, massor av tips och recept! www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163359... de har gratis frakt där också! Ska handla hem allt som jag kan slänga i frysen imorgon och yoghurt och fil och sånt på söndag, så slipper maken släpa med båda ungarna för att handla till mig medan jag är borta!

Det är en stor fördel att betala det själv...att man får tid så förbannat snabbt! Hade jag haft pengarna så hade jag gjort detta för flera år sedan!
    har den boken och tycker att den är väldigt bra. har kollat igenom den massa gånger både före och efter rekommenderas. om jag inte har tagit helt fel så är det väl marie odin som är dietist på sophiahemmet.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)