Gastric Bypass (GBP)
Var på återbesök i Simrishamn idag och har gått ner 20,2 kg, -22cm i midjan samt -17cm runt höfterna! Woohooo :)
Var på återbesök i Simrishamn idag och har gått ner 20,2 kg, -22cm i midjan samt -17cm runt höfterna! Woohooo :)
Tack tjejer :) Har märkt att kläderna är för stora men trodde inte att jag minskat så mycket som jag gjort. Ska bli spännande att se det fortsatta resultatet :P När ska ni på era återbesök?
Bianca: Det var 6 veckors koll jag var på också. Sen blir det en koll efter 6 månader och en efter 1 år sen slipper vi åka till Simrishamn hihi
Belinda: Grattis! :) Jag gick på enbart flyt inför min op och gick ner 4 kg bara första veckan. Det är jobbigt men det funkar om man bara ger sig f-n på det :)
Johanna: Grattis! Starkt jobbat! Måste kännas bra :) Jag har en bit kvar tills jag är normalviktig men varje kilo räknas :D Jag väger också oftast min mat. Har fortfarande svårt att se vilken mängd mat jag ska ha + att jag oftast inte orkar äta så mycket som 1,5 dl ändå. Försöker att bara väga mig en gång i veckan men ärligt talat går det käpprätt åt......haha
Hej allihopa! Hur går det för er? Jag står fortfarande och stampar på ungefär samma ställe viktmässigt fortfarande. Dumma platå :( Någon som vet hur länge en platå kan/bör/ska vara ?
Liii: Ok, har faktiskt varit lite dålig på att äta på sistone så ska genast skärpa mig och se om det hjälper :)
Annie Me: Lycka till med operationen! :)
Hur går det för er alla här i tråden? Själv står jag fortfarande still och stampar på samma ställe :( Äter ok, dricker ok och rör på mig. Fattar inte varför det inte vill lossna :/
JohannaLund: Ja, en aning frustrerande är det. Kommer att ha fullt upp nästa vecka inför vårt födelsedagskalas på söndag, dels allt bakande samt att försöka få fint i huset, så hinner förhoppningsvis inte älta det alltför mycket :) Alla i vår lilla familj fyller nästan samtidigt, sambon på lördag och jag och Casper på söndag :P