Inlägg från: sextiotrekg |Visa alla inlägg
  • sextiotrekg

Gastric Bypass (GBP)

Loth: va skönt med sån kort tid.. Räcker de för att de ska se ordentligt? Jag ska köra 4v innan iallafall :) Ja precis kommer hem en kallelse och så.. Hoppas bara de går fort :p

• sextiotrekg

Loth: Där ser man! Va skönt! Ja skulle tappa 5kg till op så de känns inte omöjligt ;) Det hoppas jag med :p

• sextiotrekg

Loth: åh nej! Tummar är hållna! Får du ta typ enquina guard (stavas?) :p eller ingefära och citron?

• sextiotrekg

Okej nu är jag fjantig men med min tur så händer nog de "värsta" Va händer med ens op om man blir gravid? Jag har inte sex så ofta (sist över ett år sedan) och tänkte absolut inte på skydd sist.. (Fredags natt) då ja köpt upp massa pulver nu inför op så är ja luspank och även om jag hade pengar eller killen så är de försent för att ta ett "dagen efter" imorgon. Jag kommer då inte kunna sova tills mensen kommer! :s Är de någon här som blitt gravid i väntan på op?

• sextiotrekg
    Mum2boys1 skrev 2013-07-15 20:06:04 följande:
    Jag vet inte hur det skulle bli med själva op, uppskjuten är väl mest troligt. Vart i din cykel är du?? Spermier i goda förhållande kan klara sig i 5-7 dygn och " invänta" ägget. ( Nya graviditetsstickor är känsliga, så man kan testa uppemot 4 dagar innan ) Styrkekram, hoppas på att din tant röd kommer snart!!

Har enligt kalendern äl idag :s Hoppas att de inte blir nått (sjukt så stor längtan jag haft efter en till men vi är inte i rätt läge för barn nu och jag vill inte missa denna chans nu med op) Blir långa 14 dagar nu! Får kanske köpa mig stickor innan.
  • sextiotrekg
    Mum2boys1 skrev 2013-07-15 22:51:08 följande:
    Jag förstår alltför väl vad du menar, kämpigt att allt är så ovisst som gör väntan nästan olidlig. När är op, när ska du börja flyta?? Kram

När ja ringde förra v så står ja på listan för att planeras i september så lär va en mån kvar till flyt lite drygt.
  • sextiotrekg

Jahaja, mensen är sen 4dagar och jag tog ett test på em idag som visade svagt positivt, jag tror själv att det är ett spökstreck då de försvann efter ett tag men klumpen i magen försvinner inte :( blir ett nytt test på måndag om den inte dykt upp då. Har ont i mensmagen så hoppas den kommer snart!

• sextiotrekg
    Mum2boys1 skrev 2013-08-06 22:31:01 följande:
    Hur går det för dig?? Tänker mycket på dig och din situation..   

Va gulligt av dig! Mensen är sen går in på dag 9 imorgon men fått två negativa digitala gravtester så är inte jätte orolig längre. Men vill gärna att tanten kommer snart så jag kan slappna av och fokusera på operationen. :)
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)