Gastric Bypass (GBP)
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Hej nu är jag tillbaka ,har legat på sjukhuset sen i måndags pågrund av hjärtklappningar och jättesvår migrän med minnesluckor och illamående,de trodde att jag hade hjärnblödning men så gjorde de en skalltröntgen sen ryggmärsprov, först fick jag en tablett mot migrän som inte hjälpte 2 tabletter kostade 69 kr sen hade läkaren glömt att skriva ut recept på zomig ,sen skrev han ut en provförpacknin
zomig men de hade inte de på apoteket de hade 18 tabletter de ville inte den läkaren skriva ut så jag fick vänta till på lördag till jourläkaren kom och han skrev ut 18 st tabletter som min kompis hämtade, den hjälpte så jag kom hem från sjukhuset igår har varit där sen i onsdags ,nu på onsdag ska jag flyga till s-vall. De roliga med att vara på sjjukhuset när jag orkade prata, jag hamnade i samma
rum som herrarna 3 herrar de var väldigt skämtsamma de blev förvånad att jag skulle va där med dem sen hade jag en skön säng så dem blev avundsjuka sen när jag orkade gå in i lunchrummet träffade jag damer med . Första två dagarna fick jag ligga i behandlingsrummet där de sprang fram och tillbaka. Herrarna drack 2 snapstar whisky de visste inte jag att man fick :=)