Gastric Bypass (GBP)
Jag var på första mötet på akademiska för över ett år sen och men remiss har precis gått till kirurgen.. Sen tiden från Vc till uas tog ca 3mån :)
Jag var på första mötet på akademiska för över ett år sen och men remiss har precis gått till kirurgen.. Sen tiden från Vc till uas tog ca 3mån :)
Vet inte men i Uppsala gör den en utredning med massa olika besök hos dietisten psykolog och läkare innan så här tar det tid.. På st Görans ska de gå snabbare har jag hört :)
Väntar och väntar de händer inget här inte.. :( vill bara få ett besked..
Har äntligen fått en tid för möte med sköterska och kirurgen i början av juni. :) Såååå spänd och glad! Är de någon som vet om de opererar på sommaren eller om de är stängt pga risken för infektion i såren?
Bloggar någon av er?
Imorgon är de dags för första mötet med kirurgen som ska bestämma om de blir en op eller inte, är super nervös för jag har lagt på mig nästan 2kg sen sista mötet med sköterskan.. Tänk om han anser att de är för mkt? :(
Loth: nej precis inget flyt än. De här ska bli mitt ja eller nej till op möte.. Hoppas verkligen att de går lika bra för mig som för dig :) Hur känns de nu när de närmar sig? :)
Loth: va skönt :) hur länge skulle du flyta? Jo de gick super bra! Är klar för op nu :D har knappt fattat de än dock ;) men har inte fått en tid och dag ännu men de skulle ta ett tag.. Ska ringa och ställa mig på återbudslistan imorgon och hålla tummarna :)
Igår kväll sjönk de in att de verkligen ska bli av :) dansade och grinade samtidigt! Längtar så mycket tills jag får op tiden och kan börja flyta! Undrar hur många dagar låg ni kvar på sjukan?