• Sanda

Gastric Bypass (GBP)

Maddisen80: på bedömning! Bara varit på vc än så länge!

• Sanda

Jag har problem när det gäller motion, eftersom jag väger så mycket så blir det en sån stor belastning så tex när jag går en långpromenad får jag så ont runt fotleden att jag haltar i flera dagar

• Sanda

Maddisen: jag har inte gjort den ännu! Får nog oxå göra till vintern någongång

• Sanda

Gud jag har ett problem. Jag är inte opererad ännu, väntar på kirurgmöte.
    Mitt problem är dock mina tarmar ändå. Jag vaknar varje morgon med diarré, och då menar jag varje morgon! Sen är hela dagen bra men jag vet inte om jag blivit sjuk? Jag äter ju (uppenbarligen) inte en perfekt kost, då hade jag ju inte behövt operationen. Men jag är inte heller extrem. Kan det vara så att mina tarmar blivit "allergiska" mot dålig mat? Någon som har husmorstips? Vill helst inte gå till doktorn då jag skäms för det

• Sanda

Maddisrm: det konstiga är att det bara är på morgonen, på dagen mår jag bra

• Sanda

4/7 ska jag på bedömning hos kirurgen på Sahlgrenska, oerhört spännande! vad gör de på det mötet? Så man är lite förberedd!

• Sanda

På måndag ska jag till Sahlgrenska så här står det på min kallelse:
    välkommen till gruppinfo gällande övervikt/fetma. Du har erhållet tid till Läkare måndag den 4 juli 2011 kl 15:30. Besöket räknas ta 1,5-2 timmar. Plats: hjärtans aula. Kom 45 min före bokad tid. Infomötet är på svenska.
    Tolkar ni det som jag att det först är infomöte 45 min och att jag sen får träffa läkare, eller är det bara infomöte tror ni?

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)