Inlägg från: sextiotrekg |Visa alla inlägg
  • sextiotrekg

Gastric Bypass (GBP)

åsis skrev 2013-03-06 14:54:42 följande:
    Jag behöver lite tips. Opererade mig för snart 3 månader sen, och är bara såååå sugen på saker jag inte borde äta. Som tex fikabröd och godis. Hur kan jag komma bort från allt jag är sugen på?

Dumpar du på det?
  • sextiotrekg

Åsis: det är ju bra så du håller dig borta ;) äter du med rätt tider? Ta och ät varannan timme och ta kontakt med vården :)

• sextiotrekg

Så hörde negativa kärringen av sig från sjukan å sa att jag får ett brev när remissen till kirurgen blir skickad, MEN att bara så jag vet så kan man bli nekad pga ångest för man kan bli sämre efter en op.. Jag sa då att det tror ja inte är några problem då övervikten är en av anledningen till att jag mår dåligt.. Men det viftade hon bort! Ber till gudarna att det är en bra kirurg nu som är mänsklig och förstår :(

• sextiotrekg

[quote=69151538][quote-nick]Livingdeluxe skrev 2013-03-13 21:13:55 följande:[/quote-nick]Vet någon med sig hur ofta dessa mötet äger rum? Om man nu skulle känna att jag vill ha en annan dag. Är det dagar, veckor eller månader Ja fick en veckan efter när jag inte kunde första tiden :) ring och fråga.

• sextiotrekg

Remissen till kirurgen skickades förra veckan så snart får jag svar på om jag får en op eller inte ;) håller alla delar i kroppen som går :)

• sextiotrekg

B

Mammas V skrev 2013-04-09 21:08:07 följande:
    Loth, jo de har vi. Men ja få inte ens en tid på vårdcentralen just nu. receptionisten sa åt mig att ja ska jogga längre typ. hela mitt liv försvinner ju utan att ja får nån hjälp, jag kämpar som fan o går ner 2kg sen står ja still o sen går ja upp. alla tester är bra. man måste ju kunna göra nånting. Ja har inte råd att betala operationen själv.

Mammas V skrev 2013-04-09 21:08:07 följande:
    Loth, jo de har vi. Men ja få inte ens en tid på vårdcentralen just nu. receptionisten sa åt mig att ja ska jogga längre typ. hela mitt liv försvinner ju utan att ja får nån hjälp, jag kämpar som fan o går ner 2kg sen står ja still o sen går ja upp. alla tester är bra. man måste ju kunna göra nånting. Ja har inte råd att betala operationen själv.

Boka tid för annat så du kommer till en läkare och inte ett skämt till receptionist! :)
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)