Badfantasten skrev 2011-05-23 08:47:08 följande:
Jag gjorde min bukplastik också i Skåne (Malmö, UMAS). Tuffa veckor men mycket smärta, dålig ork. Gick illa, svårt att vara utan gördeln den korta stunden i duschen... men det ÄR VÄRT DET! Svullnaden la sig och resultatet blev kanon. Krya på Dig!
Tack... gjorde min på akademikliniken och igår kunde jag se i spegeln (trots att jag är svullen som om jag vore gravid i fjärde månaden) att resultatet kommer att bli SKITBRA!! Hon har gjort en sån fin navel som liksom går in som en grop och .... ja sidorna vetifan om de blir så kanon, men det blir bra ser jag nu

Känns genast mkt bättre.
Tror jag kommer känna STOR skillnad när dränen är borta och förhoppningsvis är det i morgon. Känner mig hyfsat rörlig nu och mycket piggare och deppigheten jag kände har lagt sig (den var mkt pga resultatet som jag inte kunde se pga svullnaden och missformning av att ha legat två dygn på rygg)
Får jag se ditt resultat?? Har du nåt foto på hur det såg ut dagarna efter medan det var svullet mm, .... upplever att mitt är mer svullet än alla andra jag har sett :-/