Anne B M skrev 2011-02-23 09:26:49 följande:
Hej!
Tack för era tankar
.
Jag blev utskriven i måndags, UTAN en röntgen. Doktorn tyckte att eftersom att mina blodprover var "bra", hade lite högt CRP, men inte så mkt att det krävdes antibiotika tydligen, så kunde jag gott åka hem. Jag frågade då om det var normalt att ha så ont att man nästan svimmar av smärta, och nej, det var det ju inte sa han. Men varför skriver du då ut mig?!
Maken min mejlade "min" doktor igår, han var nämligen inte i tjänst då jag skrevs ut, och han fann det högst märkligt att jag blev utskriven UTAN en röntgen, och han uppmandade mig, via maken, att omgående ta kontakt med kirurgavdelningen, men Ersta står mig upp i halsen, så jag avvaktar. "Min" doktor är dessutom ledig hela veckan, så all cred till honom för att han svarade på mejlet.
Har ni som ansökt om medlemskap i gruppen på FB fått den godkänd? Jag har godkänt en del, men vet inte om det är några av er härifrån.
Hej vilken otur du har. Vad dem skriver ut en förfort på avdelningarna man ska ju inte skrivas ut om man har ont tycker jag och inte med högt crp heller. Krya på dig ,hoppas att du får vara frisk snart.