Inlägg från: Kashmir89 |Visa alla inlägg
  • Kashmir89

Gastric Bypass (GBP)

Hej på er alla!! Måste ju säga att det är inopererande att läsa alla era positiva kommentarer om en gbp :) jag va på vc i Helsingborg idag och de ska skicka en remiss för en gbp op. Jag är väldigt nöjd och glad över detta men jag har två frågor som ni kanske kan svara på.

1 vilket sjukhus tror ni att remissen kommer till?

2 hur lång är väntetiden till hela resan börjar på sjukhuset?

Tack :)

• Kashmir89

Äntligen.. Andra steget klart mot en op.. Remissen är skickad och enligt deras hemsida så ska det ta Max 6 månader innan en op.. Så nu väntar jag bara på kallelsen :)

Aleris Obesitas Skåne heter stället dit remissen skickas.. Där står även att de inte har några väntetider.. Någon som har erfarenhet därifrån? Nervös väntan är det nu..

• Kashmir89

Jag sitter lite i samma båt som dig.. Min remiss är skickad till alertis Lund men op kommer göras i Kristianstad.. Om det blir en op.. Mitt BMI är 41 så hoppas verkligen på op.. Väntar nu på att få en kallelse från dem så att hjulet kan rulla vidare

• Kashmir89

Jag började kontakten med vc i mitten av oktober 2014 och fick i förgår en kallelse till Alertis Obistes i Lund den 23/2 :D så går på tårna här hemma nu i väntan på detta :)

• Kashmir89

Jag har ingen aning men svara gärna när du har varit där och säg hur det gick :) jag ska ju dit om ett par veckor så är väldigt nervös över detta :)

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)