• JJJPKP

Gastric Bypass (GBP)

Oj här höll det på bli en jättemiss, har pratat med kirurgen ang mitt möte med dem och att jag är på resa mellan den 28/8-9/9. Döm om min förvåning att det står i min journal att jag är borta till nov och inte sept. Han ordnade det snabbt o sa att jag får komma på kirurg möte den 10 sep och sedan op strax efter;) Hurra....
  • JJJPKP

Nu börjar det närma sig. Inskrivning den 4 nov och op den 18 nov. Pirrigt värre.

• JJJPKP

Nu är det inte långt kvar :Skrattande Den 18 november smäller det. Tyst 
    -7 kg på 1 veckas flyt Skål 
    Känner mig super taggad och mår gott Glad 

• JJJPKP
    JJJPKP skrev 2013-11-06 11:38:56 följande:
    Nu är det inte långt kvar :Skrattande Den 18 november smäller det. Tyst 
    -7 kg på 1 veckas flyt Skål 
    Känner mig super taggad och mår gott Glad 
    Den första veckan förlorar man ju mycket vatten i  kroppen, har nu gått 3 veckor på flyt och gått ner 13 kg utan att fuska. Är otroligt stolt över mig själv som klarat detta.  Snart dax 3 dagar till inläggning och op. Lycka till alla där ute som har eller ska opa sig.
  • JJJPKP

Hej ,gjorde en GBP operation den 18 november 2013. Vikten på operationsdagen var 95 kg och nu 3,5 månad senare har jag bara lyckats gå ner till 81 kg. Vad gör jag för fel?

• JJJPKP

Hej, Gjorde min op för 1 år sedan. Ångrar inget och jag mår toppen. Det ända som är irriterande är att på senare tid verkar det som maten rinner rakt igenom. Får gå på toa med diarré 5-10 min efter jag ätit mat.
     Är det fler som har så? 

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)