Anna Hbg skrev 2014-02-24 21:33:50 följande:
Provalarm och Johanna: könner lite samma sak där. Måste bli konpis med min kropp igen tror jag. Både jag och andra ser migpå ett annat sätt i takt med att kilona rasar ochkan vara lite svårt att förhålla sig till det. Sen kanske nedstämdheten beror till viss del på att kroppen fpr så lite näring vilket också innebär mindre energi vilket gör, mig i alla fall, extra känslig.
Jo, det känns som om det är lite snålt med lycko-hormoner efter OP. En del av njutningen var att både laga och äta god mat ( och jag jobbar med mat också
) Jag har mataversion när jag själv har lagat maten men efter ett par timmar kan jag äta av den..kall.
Nej, inga kickar av maten .. inga goa grillade revben med gottig krydda att slicka bort från fingrarna :-P .. *suck* fil och flingor är inte så sexigt som det låter hahaha.. det blir inget kompakt kött alls för mig.. det bränner i magen när det landar. Så jag har börjat röka mer istället... usch, det borde jag verkligen ta i tu med men det får bli en sak åt gången så det inte blir ett berg av åtaganden.