Gastric Bypass (GBP)
hej jag undrar till er som gjort denna op vad de kostar om man går via en vårdcentral som skickar remiss till de?
hej jag undrar till er som gjort denna op vad de kostar om man går via en vårdcentral som skickar remiss till de?
okej tack för svaret.. jag ska nämligen påbörja en utredning om att få göra en sådan.. har kämpat i 10 år med min vikt o haft dietister och grejer men de hjälper inte :(
jag har fått en remiss för gastric bypass nu :D så jag bara väntar på att få kontakt med läkare o så, har varit inne på samtal o så med så nu väntar jag på läkaren som utför den :D ska bli så underbart att få göra den
Måste fråga er hur de e med denna måltidsersättning man ska ta.. hur de funkar innan op. får man bara äta de eller kan man variera de lite så man bara byter ut vissa mål??
hej tänkte höra med er.. hur e de om en läkare skickat iväg remissen??? hur stor e risken då att op inte skulle bli av? fr min remiss e skickad o väntar på tid till läkare
JAAAAAAAAAAAA idag har jag fått brevet om att jag ska få träffa sjuksköterska :D helt underbart nu börjar de hända något :D
vad händer på första mötet?
åhh är så glad idag.. har fått tid för grupp mötet.. de händer något igen nu efter sommar uppehållet :D underbart