Gastric Bypass (GBP)
Egentligen oviktigt kanske, men vill förbereda mig mentalt.
Får jag fråga när din remiss kom i till Landskrona? De fick min remiss i slutet av februari men jag har inte hört något.
Japp!
Det gick jättebra igår, op tid 27/8. Vissa i min "grupp" gillade inte läkaren vi träffade men det gjorde jag. Rak, ärlig och lite butter. Men jag upplevde honom även som engagerad och ödmjuk.. Gillade honom och hans sätt. ????
Jag tog den första tiden som jag kunde få, så den 10 juli borde du väl bli erbjuden tid i september iaf?
Hos Aleris får du använda vilka metoder du vill för att nå op vikt som jag förstod det. Minimum det dom säger men gärna mer. Ingen op vikt, ingen op.
Varför kom det upp en massa frågetecken? Jag gjorde en smiley..! Testar igen..
Alla kilo ner innan op slipper du ju gå ner efter op som dom sa på infomötet.
7 kilo ska jag gå ner, du då? Enligt vågen har jag gått ner 1,5 sedan onsdags ... Det kan ju bara betyda att våra vågar inte är synkade, inte alls nervöst! Fast jag har lagt av med sockret och äter inte efter 18 så man kan ju hoppas att det är fett.. ????
Igen dessa frågetecken! Familjelivs sida gillar inte iPhone s smileysar!
Modifast innehåller ju betydligt mer kalorier än ex Nutrilett. Enligt Aleris är det Max 4 påsar Modifast som gäller och 6 påsar Nutrilett per dag. Du äter så pass mycket kalorier så du inte hamnar i Ketos väl?
Modifast är inte vlcd, bara lcd