Mollie skrev 2013-07-01 00:22:58 följande:
Längesen jag var inte här. Måste bara få skryta lite...
Flytstart 18/4 -13
Operation 23/5 -13
och idag hade jag gått ner nästan 24 kg!
Det innebär nästan tio enheter på BMI-skalan också!
Skönt att det går fort. Men jag känner att jag inte hinner med... Nästan så jag längtar efter ett litet skov så hjärnan hinner i fatt.
Har idag beställt lite sommarkläder från Ellos rea som en liten milstolpe-present åt mig själv!
Grymt roligt att läsa om dina framsteg. Roligt med presenter till sig själv
.
kymaro skrev 2013-07-05 07:55:40 följande:
JAAA jag var träffade läkare igår för bukplastik och den 17 September ska jag få opereras längtar verkligen! Sak göra den privat och ska göra brösten med på samma klinik början av nästa år då han ej rek att göra båda operationerna samtidigt.
Nog väldigt klokt beslut, att dela på ingreppen. Känner din lycka mellan raderna
Lucy Cat skrev 2013-07-05 15:34:59 följande:
Hejhej! Sprillans ny här :)
I början av juni var jag på vårdcentralen och skrev en remiss till Landskrona. En vecka senare fick jag remissbekräftelse och ytterligare en vecka efter det åberopade jag vårdgarantin.
Idag fick jag svar ifrån Aleris i Kristianstad att min remiss kommit in dit. Är inte det väldigt snabbt?
Hur lång tid brukar det ta ungefär från att operationskliniken mottar remissen till att man får komma på informationsmöte?
Roligt, välkommen säger jag fast jag är relativt ny själv, haha!
Min remiss och hanteringen av den har också gott väldans snabbt, men ditt ärende har gått med expressfart
Från dess att min remiss blev godkänd tills den dagen jag ligger på op bordet så har det gått 82 dagar, hade inte Aleris haft sommaruppehåll med operationerna så hade antagligen min op-datum varit 1 månad tidigare.
Det är bara till att gratulera och lycka till