vampyria2 skrev 2011-07-07 23:31:11 följande:
Hej tänkte höra med er som har gått ner en massa, fattar ni hur smala ni är nu? Jag har gått ner 50 kilo, har just börjat jobba på ett dagis där det finns speglar över allt, jag trodde helt allvarligt att det var skämtspeglar första dagarna för jag insåg inte att jag faktiskt var så smal som jag är nu. Haha frågade till slut min ena jobbar kompis om det var så, hon skrattade gott åt mig och sa att det faktiskt var vanliga speglar över allt
Jag tänker på mig själv som mullig fortfarande men fattar väl ändå att med mina 58 kilon till mina 160 cm så kan jag nog inte vara mullig längre
Så fattar ni hur smala ni är eller känner ni er som mig?
Jag är inte i närheten så smal som du är, men har också gått ner 50 kg, så jag är ju betydligt smalare än jag var förut. Och nej.. när jag ser mig själv på foto blir jag lika förvånad varje gång... Ser jag verkligen ut så?? Jag ser ingen skillnad överhuvudtaget när jag ser mig i en spegel.. Tycker jag ser likadan ut som jag alltid gjort.. Har också mycket svårt att tänka mig att jag kommer kunna bli smalare än så här när jag ser mig på kort.. Ändå har jag minst 20 kg kvar att gå ner!