Inlägg från: VäntanPåEttMirakel |Visa alla inlägg
  • VäntanPåEttMirakel

Gastric Bypass (GBP)

Solig ::..:..:..:
    Gastric bypass (blivande) patienter får jag stjäla er uppmärksamhet lite?: ..::..:.::Solig    
                                                                              ___

För ett par veckor sedan startade jag en "liten" grupp på facebook som snabbt har växt sig stor.
    Har du?::: -  tankar,funderingar,åsikter,erfarenhet,rädslor,nyfikenhet,som du vill dela med dig av? Du kan också välja att vara helt anonym men ta del av våra disskutioner! välkommen att bli medlem!

Bara vi medlemmar kan ta del av det som delas: foto,anteckningar,repotage & disskutioner.
    Gruppen hittar du genom att skriva "Gastric bypass Sverige" i sökrutan.

Jag hoppas på att få se många utav er där

Hjärta
  • VäntanPåEttMirakel

Mary Jo skrev 2011-03-15 09:17:06 följande:
    Jaha,jag såg inte att dom hade lovat det. Alltså visst kan man tycka att det är konstigt att skriva om ångest öppet men många gör ju det.. men men.. Jag tycker det är bra att svammelhörnan är låst och hemlig så att inte alla ser:)
    RadarQueen skrev 2011-03-14 23:46:29 följande:
    Ursäkta.. Men är det den med garfeild som foto?

Där skulle jag ALDRIG gå med, visserligen kan jag inte skriva men jag kan se vad alla skriver och om detta är din grupp så är det en mycket oseriös grupp som utlovar något den inte håller.

WOW! detta gjorde mig både upprörd och chockerad! NEJ min grupp har inte Garfield som visningsbild!
    Vi är ett härligt gäng som nämnt ovan pratar om, just gbp erfarenheter och mående!

DETTA vill jag ju snarare kalla än svammelhörna än klubben jag har skapat

VI HAR VERKLIGEN EN HÄRLIG STÄMNING & är en god stötta till varandra

POSITIVA DAGEN?

äh ... adjökens med er
  • VäntanPåEttMirakel
    Mary Jo skrev 2011-03-15 09:17:06 följande:
    Jaha,jag såg inte att dom hade lovat det. Alltså visst kan man tycka att det är konstigt att skriva om ångest öppet men många gör ju det.. men men.. Jag tycker det är bra att svammelhörnan är låst och hemlig så att inte alla ser:)

Fröken positiv, vad gör MIN grupp till en större svammelhörna än denna?
    och JA gruppen är låst och endast tillgänglig för medlemmar!
    Kalla fakta medlemmarna är bland annat medlemmar, kallar du då dem svammelhönor?

Nu får du banimej ta dig i kragen.
    Usch för folk som dig i världen! Förvånad
  • VäntanPåEttMirakel

Glömde också att nämna för dig/er ... att en facebook administratör emailade mig ang gruppens goda anda!
    Vilket var en underbar känsla i hjärta

Sug på den du!

Önskar i alla fall er andra optimister varmt välkomna Hjärta

För att undgå missförstånd om vad & vilken klubb det är så skickar jag nu en länk till sidan:

LÄNK --- > http://www.facebook.com/photo.php?fbid=206103922748632&set=a.186476488044709.55628.100000470787988&theater#!/home.php?sk=group_164986220216926

Ha en underbar dag gott folk & gör som jag nut av det vackra vårvädret   {#emotions_dlg.flower}

• VäntanPåEttMirakel

Nehepp. Datorn vill inte som jag idag

Nu känner jag att det börjar bli tjatigt, men ni skriver helt nekelt

GASTRIC BYPASS SVERIGE på facebooks sökmotor

Hej igen :)

• VäntanPåEttMirakel
    TACK för en bra förklaring och en stor ursäkt till att jag brusade upp som jag gjorde.

Ett tramsigt missförstånd med andra ord! Skäms
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)