SilverEmma skrev 2011-03-10 14:32:38 följande:
Jag har faktiskt förbjudit min mamma att titta på det. (typ)
Hon hade en period för ett halvår sedan då hon var jätterädd för komplikationer som jag kunde råka ut för men nu har hon äntligen lugnat sig. Om hon tittar på programmet så kommer hon bli hysterisk. Så jag har avrått henne "vänligt men bestämt" då jag inte kommer att ändra mig och att jag verkligen vill att hon ska stötta mig i mitt beslut.
Nu har min mamma tittat på det iaf, o hon tyckte det va ett konstigt program. Jag har inte sett det än, men mamma brukar ha rätt så :)
Ja det var ju inte längesen jag berätta för mamma att jag nästan är helt hundra på o göra operationen (om jag får den givetvis). Så hon har inte haft så lång tid på sig o smälta det än, så då kan jag förstå att hon mest ser komplikationerna. Men jag gör mitt bästa för o "sälja in den" till henne. O hon i sin tur gör sitt bästa för o stötta mig :)
För övrigt, är det bara jag som blir lite ledsen när man läser alla dessa anti-GBPtrådar? Typ se dom säger "men ryck upp dig o sluta va lat så kommer du gå ner i vikt, ditt fetto". Jag menar, jag vill ju inte ha operationen för att det är
lätt utan för att det är verktyget jag behöver för att få mitt liv tillbaka. Eller, tillbaka o tillbaka, så mkt till liv har jag inte haft innan... Jag vill ju bara va en normal 25åring som klarar av o gå upp för en trappa utan att få andnöd o ont i knäna...