Gastric Bypass (GBP)
Åh, som jag längtat efter den här dagen: idag kom nämligen mitt operationsdatum Wiho! Den 19 April är de dag!
Åh, som jag längtat efter den här dagen: idag kom nämligen mitt operationsdatum Wiho! Den 19 April är de dag!
Tack till alla grattis! Jag har dock fortfarande inte fattat, de känns så långt bort på någe vis..
De var någon som fråga hur lång tid de hade tagit. Från VC till operation blir de 1½år ungefär, vilket har känts som en evighet!
Ja ganska princip 1 år i dag sen jag stegade in hos vc för remiss... blir 1 år å 2 månader totalt till operation... Hade ställt in mig på juni för att inte bli besviken om det skulle dra ut på tiden, så nu när det blev maj blev det knasigt... Ja just ja du har ju den 19:e, får tänka på dig då när jag skriver in mig =)
Chocken börjar lägga sig,, nu sätter planerings hjärnan igång ... kommer inte kunna sova inatt.. Otroligt vilken känsla!
Ja jag var på VC i juli för en remiss men läkaren klantade sig och skickade aldrig någon, så jag skickade en egenremiss i januari istället. Så från den remissen har det gått väldigt fort! Men jag tror att jag fick en återbudstid då de för en månad sedan bokade in operationer i maj och juni. Jag opereras på Carlanderska!
Jag sätter inget mål för hur mycket jag ska gå ner, ska flyta i två veckor och tänker vara stenhård, så får vi se hur mycket det blir.