Inlägg från: jenny8503 |Visa alla inlägg
  • jenny8503

Gastric Bypass (GBP)

Hej hej

Jag opades för snart 1 år sedan och har gått ner 40 kg, vill ner lite till men mår superbra även om jag stannar på denna vikt :) En sak jag undrar är om det är någon som vet om man kan få bröstoperation från landstinget när man gått ner mycket i vikt eller om man får betala det själv? Jag vet att man kan få till exempel bukplastik från dem...

Nån som vet något? :)

• jenny8503

hej hej

För 2.5 år sedan var jag inne på denna tråd och letade efter info inför min GBP, nu sitter jag har och småkollar lite då och då... Jag har inte ångrat mig en sekund att jag genomförde OP:n. Det bästa jag gjort i livet!
    Har ´lagt ut före och efter bilder på bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m56388345.html
    Vet att jag själv gärna tittade på andras bilder för inspiration... och nu känner jag att jag vågar dela med mig av mina egna bilder... Finns fortfarande en del att jobba på och det gäller att fortsätta hålla sig till bra matvanor och att röra sig:) Det finns även mindre bra vanor kvar i mitt liv men det har jag lärt mig minska på i allafall =)

Lycka till alla som står i startgroparna!

• jenny8503
    kymaro skrev 2012-12-15 10:15:33 följande:
    åh vad kul den tråden har jag missat, måste kika in där med.

Såg att du hittat dit =) Ville bara säga bra jobbat! Inte jätteaktiv tråd men ändå intressant att kolla in då och då
    :)
    Så glad att jag tog foton före under och nu för i mitt huvud känner jag mig likadan som för 2.5 år sedan men sen när man ser bilderna så ser man en skillnad (gjorde jag inte först, men nu de sista månaderna så har jag insett att det faktiskt är en skillnad...)
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)