Gastric Bypass (GBP)
1 kg minus denna veckan lite skönt då det försvann 7.6 första veckan...
1 kg minus denna veckan lite skönt då det försvann 7.6 första veckan...
Nu har det gåt sex veckor sedan min op och jag har gått ner 14 kilo..men jag har kommit på att jag saboterar för mig själv..eftersom jag verkar tåla det mesta så äter jag det mesta ja det blir ju inte mycket som får plats men jag vet att jag äter fel och rör mig för lite, jag var inte alls reda för en Op rent mentalt och jag har begärt både psykolog och dietist hjälp nu men det dröjer ju alltid innan man får tider och sådär.
Någon med lite tips på vad man kan göra själv?, jag har alltid varit en person som hatar förändrig och den ger mig ångest men nu är det absolut livsviktigt och nu vill jag att detta ska funka.
är det någon som haft en tuff tid men sin partner där känslor förändrats för att sedan komma tillbaka`???
Idag flytta jag mina saker hem till mig..exet hjälpte till fan vad jobbigt det är att jag fortfarnde tycker om honom börja gråta så in i helvete och ännu en gång börja jag tänka på lösningar ...vad är rätt och fel egentligen?
Haft ett litet problem på det sista, blev grymt förkyld dagen innan midsommar och har intehaft någon aptit alls, inte kännt mig hungrig heller vilket jag alltid gör till slut om jag inte äter typ missar ett mål eller så.
Men nu dom sensate två dagarna har aptiten försvunnit och när jag försöker äta nåt mår jag illa efter två tuggor och maten växer i munnen liksom, måste ju få i mig nån mat iallafall..någon som vart med om detta funderar på om det är för allt slem man inte får i sig nåt.
fått urinvägsinfektion någon som vet om man kan ta pencellin som vanligt?
Fy satan vad trött jag är på att frysa från och till..hållt på i typ 2 veckor. Någon som vet när detta kan tänkas gå över?