Gastric Bypass (GBP)
Uller skrev 2011-03-01 06:00:08 följande:
Såg att det disskuterades om trailern inför kalla faktas avsnitt. Tjejen i trailern bloggarwww.trasdockanlinda.blogg.se
Låter jättejobbigt det som hon upplevt, men hoppas att de inte bara utmålar allt svart. Att de pratar om alla % som det går bra för av de 7000 patienter/år
Som det är idag så pratas det ofta om hur bra denna operation är och ALLA vi som fått de mest jobbiga komplikationer, tystas ner.
man har sett program och följt debatter om hur bra den är, och absolut för dom som gör den och som slipper komplikationer är den säkert suverän, ngt jag inte kan yttra mig om då jag haft denna skit sen open gjordes januari 2007.
Jag trodde jag a ensam i att må så här, men efter att jag va med på lokalnyheterna och att jag öppna min blogg har så många andra trätt fram, och som precis som jag gjort ialla år jämt mig pga att man känner sig som ett enormt misslyckande.
Kalla fakta denna gång tar upp mitt o några andras fall, men även en person som det gått bra för.
Men genom att det görs mer o mer såna här operationer så kommer det oxå fram mer o mer komplikationer som ingen tänkt på.
Vi är många som lidit i det tysta men hoppas nu på hjälp o att få ett värdigt liv =)