• Sara84

Gastric Bypass (GBP)

Imorgon är det dags för info möte på Ersta för min del!
    Känner mig måttligt nervös och pirrig! Äntligen är det på gång - kan knappt förstå det faktiskt!
    Känns overkligt..
    Är beredd på en omtumlande och smått kämpig tid framför mig nu! :)

• Sara84
    Metallica87 skrev 2011-02-28 13:11:07 följande:
    10 mars ska jag på intervjun på ersta...hjälp vad nervös jag är :S vill inte fucka upp det här nu. Någon som kommer ihåg vad det är för frågor som dom ställer ?kram
    Jag ska också till Ersta den 10:e Mars för att träffa kirurgen
    Känner mig aningens nervös!
    Herregud!
    :)
  • Sara84

Hej på er

Sitter och kollar på era före och efter bilder - stort grattis till er som lyckats så bra med viktresan!
    Ni kan verkligen vara stolta!
    Vilken bedrift.. Jag hoppas också att jag får gå ner mina överflödskilon (närmare bestämt 45 stycken av dem) efter min OP den 25:e Maj.
    Känner mig i ärlighetens namn nervös, herregud hur ska det gå?
    Nu är det drygt en månad kvar tills jag börjar flyta, känner mig peppad inför det verkligen. Helst skulle jag vilja börja smått redan nu faktiskt.. :) ;)

http://www.
  • Sara84
    SilverEmma skrev 2011-04-11 08:21:45 följande:
    Sara - Du kan väl börja tidigare? Det spelar ju ingen roll! Din vikt är väl redan registrerad så då kvittar det ju om du väger mindre nu! Jag började flyta i fredags, skulle börja imorgon egentligen. Men jag var så jäkla taggad och ville verkligen komma igång!
    Ja jag har funderat på det, att köra igång och i alla fall byta ut nått mål mat om dagen nu... Tänker att det kan vara en bra början kanske? ;)
    När har du OP?
    www.rr-nando.se - hemsidan om vår fantastiska ridgeback kille
  • Sara84
    SilverEmma skrev 2011-04-11 09:22:43 följande:
    Sara - Jag opereras om två veckor, den 26:e! Ska på inskrivning imorgon! Spännande...

Har vägt mig nu, totalt 2,7 kg på tre dagar. Det är jag ganska nöjd med.
    2,7 kg på 3 dagar är ju STRÅLANDE Emma!
    Herregud vad roligt! Grattis!
    Vilket BMi börjar du på?
  • Sara84

Hej på er!

Tänkte slänga ut en fråga..
    Gjorde min GBP i maj 2011... och är nu gravid..
    Någon som har erfarenhet av att vara GBP opererad och gravid här inne?
    Hur upplevde ni er grav och innebar det extra besök hos BM för att kolla värden osv?

Kram!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)