Inlägg från: HelenaN1973 |Visa alla inlägg
  • HelenaN1973

Gastric Bypass (GBP)

Nu har jag också hittat hit!

Någon som också ska gå på info-mötet på Sahlgrenska i göteborg på måndag?
    Känns ju helt otroligt att det händer lite iallafall.......jag vet att det är långt till op, för jag är ju inte ens godkänd ännu......men jag hoppas ju naturligtvis att jag blir det! 

• HelenaN1973
    MissHellen skrev 2011-02-21 12:31:34 följande:
    Åh, som jag längtat efter den här dagen: idag kom nämligen mitt operationsdatum Wiho! Den 19 April är de dag!
    Åh, grattis, min födelsedag och allt. Då kan det ju bara gå bra!
    Lycka till!
  • HelenaN1973

Då var första steget gjort; var på gruppinfo-mötet på Sahlgrenska göteborg i måndags.
    Nu väntar jag bara svar på bedömningen om jag blir godkänd eller ej.
    HOPPAS SÅ!!!!!

• HelenaN1973
    RadarQueen skrev 2011-02-24 21:08:41 följande:
    Fick du inget besked av kirurgen där? Eller behöver du komplettera med andra papper?

Så fick jag göra så det tog ett tag men jag fick ändå ett ja direkt där.
    Nä, jag fick inget besked där. De arbetar ju på det viset att de har en stor konferens där de tar upp alla patienter som vill opereras och sedan får man ett besked via posten hur det blir.
    Man träffar ju ingen läkare innan bedömningen är, de går ENDAST  på de fakta de har fått in via remissen, vilket jag tycker är helt otroligt.......men på detta viset har de fått ner vårdköerna.

På storgruppsmötet som jag var på i måndags fick vi inte prata med någon enskilt, vi var 80 st på infon så det hade ju inte gått. Sedan var det ingen kirurg på plats.

Vad jag vet så är det inget jag måste kompletera med.
  • HelenaN1973
    Philippa skrev 2011-02-25 07:05:38 följande:
    Jag opades 23 nov och har idag gått ned 30 kg

*STOLT och GLAD*
    Grattis!!! Det var duktigt!
  • HelenaN1973

Har nu fått brev från Sahlgrenska...................ÄR JÄTTEGLAD!!!
    JAG ÄR GODKÄND FÖR OP!!!!!!! :)

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)